هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، محمد محامدی فرماندار تفت از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت بازدید و با پاسداران شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۳۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 10 April 2019

هم‌زمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، محمد محامدی فرماندار تفت از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت بازدید و با پاسداران شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) گفت: نام‌گذاری روزی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز پاسدار هم‌زمان با میلاد امام حسین (ع) افتخار بسیار بزرگی برای پاسداران جمهوری اسلامی ایران است و این روز را به همه پاسداران به‌ ویژه پاسداران سرافراز شهرستان تفت تبریک عرض می‌کنم.

فرماندار شهرستان تفت بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش مؤثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و در زمان جنگ، پشتیبان این سرزمین بوده و در دوران سازندگی نیز نقش خود را به‌خوبی ایفا نموده و هم‌اکنون نیز با همکاری دولت و نیرو‌های مسلح در حال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در نقاط مختلف کشور است.

محامدی افزود: متأسفانه آمریکا که خود تروریست‌ها را پرورش داده و حمایت کرده است بخشی از نیرو‌های مسلح یک کشور را تروریست می‌خواند و همه توان خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است.

وی تأکید کرد: نیاز است در این شرایط حساس، با وحدت و همدلی بیشتری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اقدام نموده و بار دیگر جمهوری اسلامی ایران از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

فرماندار شهرستان تفت در این بازدید با حضور در واحد‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اهدای شاخه گل از تلاش‌های پاسداران این ناحیه تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار