در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان، جناب اکبر نوریان به عنوان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۷۳۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 10 April 2019

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اردکان، ضمن عرض تبریک حلول ماه شعبان و فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: وجود مبارک امام رضا (علیه السلام) و همچنین آستان قدس رضوی در ایران ظرفیتی بی نظیر برای همه مردم این سرزمین به وجود آورده است و باید از این ظرفیت به طور کامل استفاده شود.

وی افزود: امیدواریم که حضور فرهنگی آستان قدس رضوی در همه استان‌ها و شهرستان‌های ایران فراگیر و پررنگ‌تر شود و همه محرومان بتوانند از این نعمت استفاده کامل ببرند.

امام جمعه اردکان اظهار داشت: نماد و گفتمان رضوی نباید مخصوص یک استان باشد بلکه باید ظرفیتی فراهم شود تا در همه استان‌ها پابرجا شود همه رأفت و عنایت رضوی فقط برای شیعیان نیست، حتی غیر شیعیان هم شامل این عنایت می‌شوند و هر کس برای مشکلاتش به سراغ ائمه برود بر اساس ظرفیت خود مورد رأفت آن‌ها قرار می‌گیرد.

تلاش برای افزایش وقفیات رضوی
محمدحسین رحیمی نسب مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد نیز در این مراسم در خصوص اهداف راه اندازی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها گفت: هدف از این در گسترش نماد‌ها و گفتمان رضوی در استان‌ها است و برای اجرایی کردن این اهداف معاونت‌های مانند محرومیت زدایی، فرهنگی، خادم یاری، وقف و نذر در دفاتر استانی ایجاد شده است.

وی یادآور شد: در استان یزد تنها ۷۰ وقف و نماد امام رضایی وجود دارد و ما باید برای افزایش وقفیات رضوی در بین مردم و فرهنگ سازی آن تلاش بیشتری انجام دهیم.

رحیمی نسب در پایان عنوان کرد: در شهرستان اردکان تاکنون تعداد ۵۰۰ نفر در سامانه خادم یاران رضوی ثبت نام نموده اند که می توان از این ظرفیت برای راه اندازی موج خدمت رسانی رضوی به مردم استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار