رییس کانون وکلای دادگستری استان یزد با اشاره به این‌که کانون وکلای دادگستری استان یزد برای دفاع از حقوق گردشگران خارجی که وارد یزد می شوند آمادگی کامل دارد، گفت: طرح وکیل توریست برای اولین بار در یزد اجرا می شود .
کد خبر: ۷۳۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 10 April 2019

«محمدحسین جعفری» با بیان این‌که کانون وکلای دادگستری استان یزد برای دفاع از حقوق گردشگران خارجی که وارد یزد می‌شوند آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: در قالب این طرح توریست‌هایی که ایران را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند با آرامش خیال به بازدید و گردش از شهرها و مکان‌های تاریخی و تفریحی می پردازند بدون اینکه دغدغه ای در خصوص تعرض هایی از جمله تعرض اقتصادی داشته باشند، چرا که آن ها برای دریافت خدمات حقوقی یک وکیل به صورت رایگان همراه با خود دارند .

وی افزود: با اجرای این طرح شاهد افزایش حضور گردشگران و نیز آرامش خاطر بیشتر گردشگرانی خواهیم بود که یزد و ایران را برای سفر انتخاب کرده اند .

رییس کانون وکلای دادگستری استان یزد با اشاره به این که توسعه روابط و همکاری های متقابل با اداره کل میراث فرهنگی یزد یکی از اهداف کانون است که با توجه به جهانی شدن شهر یزد به منظور حمایت از صنعت گردشگری صورت می گیرد، گفت: هم اندیشی و برنامه ریزی برای سی و دومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود .

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این همایش در ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری در یزد برگزار می شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار