دبیربرگزاری آیین نکوداشت علی سلطانی گرد فرامزی گفت: آیین نکوداشت این پژوهشگر معاصر کشور در ۲۸ فروردین ماه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 09 April 2019

محسن رفیعی دبیر برگزاری آیین نکوداشت علی سلطانی گرد فرامزی در نشست خبری با بیان اینکه نکوداشت علی سلطانی گردفرامزی، نکوداشت علم و ادب است، گفت: این نکوداشت در سه بخش روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه مراسم ۲۸ فروردین ساعت ۹ تا ۱۲ صبح در دانشگاه یزد، اختتامیه ساعت ۲۰ الی ۲۲ همان روز در هلال احمر استان همچنین ۲۹ فروردین دیدار مردمی در سالن سیب و نار شاهدیه برگزار می‌شود.

وی از رونمایی سه کتابِ در سایه سار ادب، رباب نامه و دیوان اشعار که در رابطه با مقالات دکتر سلطانی و گردآوردی اشعار وی در حاشیه مراسم خبر داد.

دبیر برگزاری هدف از برگزاری این مراسم را معرفی بزرگانی، چون سلطانی به جوانان و نسل جوان و الگو پذیر آن‌ها از خود ساختگی عنوان کرد و در همین راستا از پخش مستند ۲۴ دقیقه سلطانی گردفرامرزی خبر داد.

گفتنی است: علی سلطانی گردفرامرزی و متولد ۱۳۱۸ و تصمیم گیرنده کتب ادبی کل کشور است که کتاب‌های تصحیح رباب نامه سلطان ولد، تصحیح فرس نامه، راز سوگند‌های قرآن و جلوه‌هایی از اعجاز قرآن، از کلمه تا کلام، سیمرغ در فضای فرهنگ ایران، رمز‌هایی از اساطیر ایران نگارش و دستور زبان فارسی عشق، عرفان، مستی و طنز حافظ، دُر دری و کتاب‌های متعدد کمک آموزشی و کنکور و مقالات گوناگونی در حوزه دستور، نگارش و نقد و بررسی کتاب‌های درسی آموزش و پرورش از جمله آثار متعدد انتشار یافته وی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار