مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به نامگذاری 1398 به سال « رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری می گوید: تحقق شعار سال جاری با تعامل و همدلی بخش های دولتی و خصوصی امکان پذیر است.
کد خبر: ۷۳۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 31 March 2019

علی نمازی با بیان اینکه تعامل بخش دولتی و خصوصی، موجب رونق تولید و شکوفایی اقتصادی می شود، افزود: در این صورت بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد.
وی تصریح کرد: دولت برای تحقق رونق تولید و اشتغال باید موانع و مشکلات را از سر راه سرمایه گذاران بردارد و امور را تسهیل کند.
مدیرکل امور اقتصادی یزد با اشاره به اینکه استان دارای ظرفیت های خوب اقتصادی است، یادآور شد: می توان با استفاده از این ظرفیت، بهترین فرصت را برای توسعه پایدار و اشتغال ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه همچنین با تحقق شعار سال، فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی نهادینه می شود، تاکید کرد: این امر مستلزم افزایش کیفیت کالا توسط تولیدکنندگان داخلی است که سبب رغبت مردم به استفاده از کالاهای داخلی خواهد شد.
وی همکاری، همراهی مردم و مسئولان را در رونق و توسعه اقتصادی مهم دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار رونق تولید باید خرید و مصرف کالای ایرانی در بین آحاد مردم به فرهنگ تبدیل شود؛ چرا که این امر موجب رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی مردم می شود.
نمازی همچنین رونق تولید را مستلزم اصلاح و مساعد شدن فضای کسب و کار دانست و تاکید کرد: برای تحقق شعار سال باید فضای کسب و کار اصلاح شود.
وی همچنین جلوگیری از واردات کالاهای مشابه داخلی و مقابله با پدیده قاچاق کالا را از دیگر راهکارهای رونق تولید برشمرد و اظهار داشت: مقابله با این معضل ، مولفه ای اثربخش در این زمینه است.
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در یزد افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از واردات غیرضروری می توان علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه رونق تولید و افزایش درآمد اقتصادی را برای کشور فراهم کرد.
این مسئول ادامه داد: رفع تنگناهای اداری و تسهیل در ارائه خدمت به تولیدکنندگان و صنعتگران از دیگر راهکارها برای رونق تولید و تحقق شعار سال 1398 است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار