امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد گفت: یکی از راه های تحقق شعار رونق تولید راه اندازی اتاق‌های فکر در صنعت است.
کد خبر: ۷۲۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲ 30 March 2019

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نام گذاری امسال به نام رونق تولید گفت: برای تحقق این شعار باید ضمن تربیت جوانانی خوش فکر و خلاق، اتاق‌های فکر را در بخش صنعت و تولید فعال کنیم تا شاهد رونق و شکوفایی در بخش تولید باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان توجه به رشد تعقل و تفکر در جوانان را از وظایف مهم آموزش و پرورش در گام دوم برشمرد و گفت: تقویت قدرت تجزیه و تحلیل و تفکر و تدبر جوانان نیازمند اصلاح نظام آموزشی از حفظ محوری به مهارت محوری و یادگیری است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه یزد گفت: آنچه امروز رونق تولید و اقتصاد مقاومتی را مشکل مواجه کرده است کمبود قوه تجزیه و تحلیل و تفکر در جوانان است که نیازمند توجه اساسی به آن بویژه در آموزش و پرورش است.

آیت الله ناصری همچنین اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن الحاق جولان به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: این اقدام دولت مردان آمریکا دنباله حمایت‌های نابخردانه و به دور از منطق کاخ سفید از رژیم صهیونیستی است که اقدامی از قبل شکست خورده و محکوم است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه باید همواره جلوی ترفند‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد افزود: خوشبختانه این اقدام آمریکا نارضایتی و خشم همه کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی را نیز به دنبال داشته و این ترفندآن‌ها را با شکست مواجه کرده است.

ایت الله ناصری در بخش دیگری از سخنالن خود با اشاره به قیام دهم فروردین یزد در سال ۵۷ و شهادت چهار تن از جوانان غیور دیارمان در این حادثه قیام دهم فروردین سال ۵۷ مردم یزد را نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران برشمرد و از شهدای گرانقدر دهم فروردین یزد و شهید محراب آیت اللهصدوقی بعنوان سکاندار این قیام پرافتخار تجلیل کرد.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع ملت را نشانه همبستگی مردم با انقلاب و نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ضمن گذشتن از همه توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان در مسیر عزت و تعالی خود حرکت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار