پلیس ساختمان منطقه چهار شهرداری یزد با حضور اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری در محدوده شهرداری منطقه چهار راه‌اندازی شد .
کد خبر: ۷۲۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 16 March 2019

روز پنجشنبه بیست و سوم اسفند ماه با حضور سرپرست شهرداری یزد، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق و سازمان های شهرداری، نیروی انتظامی یزد راه اندازی شد .

«سیدعلی مشتاقیون» در مراسم افتتاح پلیس ساختمان منطقه چهار شهرداری یزد اظهار کرد: با راه‌اندازی پلیس ساختمان، نظارت‌ها و رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز افزایش می‌یابد .

وی افزود: یکی از اولویت‌های این واحد، کنترل ساخت و سازهای خلاف و بدون مجوز در سطح شهر است، از این رو برای نخستین بار در یزد پلیس ساختمان با همکاری بخش خصوصی و تحت نظارت شهرداری یزد راه اندازی شد .

سرپرست شهرداری یزد با بیان این‌که دوره‌های آموزشی ویژه به پرسنل پلیس ساختمان ارائه شده است، گفت: تاکنون نبود پلیس ساختمان برای متولیان ساخت و ساز و آن دسته از افرادی که حقوق شهروندی آنها ضایع می‌شده، نقطه ضعف بزرگی بوده است .

مشتاقیون ادامه داد: نیروهای پلیس ساختمان، ماموران رفع تخلفات شهری هستند که مدرک تحصیلی مرتبط دارند و دوره‌های آموزشی مرتبط را نیز گذرانده‌اند .

وی با بیان این‌که شهروندان باید نسبت به ساخت و ساز دارای پروانه ساختمانی حساسیت داشته باشند و برای رفع آن احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: اگر فرهنگ احترام به حقوق شهروندان در شهر حاکم شود، بدون تردید شهر جهانی یزد شهری پاک از تخلف خواهد شد .

در پایان این مراسم، پرسنل بخش خصوصی به عنوان بازرس کنترل و نظارت بر ساخت و سازها تحت نظارت شهرداری یزد، سوگند یاد کردند تا در همه حال مدافع حقوق شهروندی و آغازگر ماموریت مهم و حساس در حدود اختیارات قانونی باشند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار