عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار به نرخ مصوب از امروز و به طور همزمان در بیش از ۱۹۰ مرکز عرضه در سراسر استان یزد آغاز شد.
کد خبر: ۷۲۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 16 March 2019

«علي جهازي» مدير كل تعاون روستايي استان يزد در اين باره تصريح كرد: عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار با قیمت مصوب كه ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت خرده فروشی محصول در بازار استان است، از امروز ۲۵ اسفند ماه به صورت همزمان در ۱۹۴ مرکز عرضه در سطح استان یزد آغاز شد.

وي اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای بهمن ماه سال‌جاری تاکنون طی چندین مرحله بیش از ۸۰۰ تن انواع پرتقال والنسیا و تامسون و با افزایش سه برابری نسبت به سال گذشته مقدار ۶۰۰ تن سیب زرد و قرمز مرغوب برای توزیع در ایام نوروز تامین شده است.

جهازي در خصوص قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار برای مصرف‌کننده، گفت: بر اساس مصوبه کمیته راهبردی میوه استان مقرر شده سیب و پرتقال تنظیم بازار در سبدهای شش تا هشت کیلویی به نرخ مصوب پرتقال تامسون از قرار هر کیلو ۳۵ هزار ریال، پرتقال والنسیا از قرار هر کیلو ۴۵ هزار ریال، سیب زرد و قرمز از قرار هر کیلو ۶۲ هزار ریال از طریق ۱۱۴مرکز عرضه در سطح شهرستان یزد و ۷۹ مرکز عرضه در سایر شهرستان‌های تابعه استان در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی افزود: میوه ذخیره شده در سردخانه طبق برنامه بین میوه فروشان معرفی شده از سوی صنف میوه و تره بار استان، مراکز عرضه شهرداری، فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت و شرکت‌های تعاونی روستایی متقاضی توزیع شود و مراکز توزیع معین شده با نصب بنری مشخص در محل عرضه تحت نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نسبت به توزیع میوه تنظیم بازار با قیمت مصوب و کیفیت مطلوب در سطح استان اقدام كنند.

اين مسئول در پایان با بيان اين كه روند توزیع میوه تا نیمه فروردین ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت، گفت: همشهریان می‌توانند با مراجعه به مراکز مشخص شده در سطح استان نسبت به خرید میوه تنظیم بازار با قیمت‌های مصوب اقدام كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار