مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد از الکترونیکی شدن پرداخت قبض عوارض خودرو برای اولین بار در دارالعباده خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 13 March 2019

برای اولین بار در استان یزد امکان پرداخت الکترونیکی قبض عوارض خودرو در شهرداری دارالعباده محیا شده است.

«حسین ساجدی‌فر» مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در این خصوص به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این این پس شهروندان می‌توانند با ورود به سایت شهرداری و انتخاب گزینه میز خدمات الکترونیکی و کلیک روی عنوان پرداخت عوارض خودرو نسبت به پرداخت الکترونیکی قبض عوارض خودروی خود اقدام کنند.

وی درج عنوان car.yazd.irدر صفحه اصلی گوگل را از دیگر راه های دسترسی به سامانه پرداخت الکترونیکی قبض عوارض خودرو دانست و بیان کرد: خوشبختانه شهرداری یزد با تقویت زیرساخت های الکترونیکی زمینه خدمات بیش از پیش را به شهروندان محیا کرده است.

«علی‌محمد مرتضایی» رییس اداره درآمد شهرداری یزد در ادامه با بیان این که شهرداری سعی دارد با اجرای طرح های تشویقی شرایط لازم برای رفاه حال شهروندان را ایجاد کند، گفت: طی سه ماه آخر سال 96 فقط 259 نفر از شهروندان یزدی عوارض خودروی خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی پرداخت کردند.

وی در پایان با اشاره به این که سامانه عوارض خودرو نقش مهمی در جمع آوری اطلاعات خودروی شهر یزد ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: شناسایی خدمات مختلف سیستمی به شهروندان را یکی از اولویت اجرایی و در دستور کار شهرداری یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار