مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: از ۲۱۶ میلیارد ریال سهمیه اعتبارات روستایی هزار و ۶ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۲۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 13 March 2019

محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد در کارگروه اشتغال گفت: سهمیه اعتبارات روستایی در قالب ۴ بانک در ۴ مرحله با مبلغ ۲۱۶ میلیارد ریال اختصاص داده شد که پرداختی و مصوبی بانک‌ها هزار و ۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: ۶۳ درصد پرداختی در قالب ۹۴۱ طرح و اشتغال دو هزار و ۶۰ نفر شده است.

ریاحی بیان کرد: از ۲۱۶ میلیارد ریال، ۴۸۹ میلیارد ریال طرح غیرحمایتی است که مبلغ کامل پرداختی ۹۳۴ میلیارد ریال بوده که ۸۵ درصد مصوبه پرداختی شامل می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: استان یزد رتبه اول کشور در گرایش‌های تداوم برتری و تعاونی سبز و حامی محیط زیست را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با جدی گرفتن مصوبات کارگروه تخصصی اشتغال و اجرای دستورالعمل‌ها در کارگروه‌ها و سایر کارگروه‌های مرتبط می‌توانیم در سال جاری در جذب بودجه اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی استان رتبه نخست را در کشور کسب کنیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: باید تلاش شود این اشتغال به جذب بیکاران استان از جمله افراد تحصیل کرده منجر شود و اقدامات در این حوزه تنها به جذب مهاجران و اتباع منجر نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار