مدیر عامل شهرک‌های صنعتی یزد:
مدیر عامل شركت شهرک‌های صنعتی یزد با يادآوري نقش خوشه‌ها در ايجاد اعتماد عمومی در حوزه عملکردی صنایع تحت پوشش خود، ابراز اميدواري كرد كه خوشه زیلو نيز با توسعه و ارتقاي اين هنرصنعت در اين مسير توفيق يابد.
کد خبر: ۷۲۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 13 March 2019

«مسعود عظیمی» در جريان بازديد از چند کارگاه زیلوبافی میبد با بیان این که هسته اصلی و خاستگاه زیلو شهرستان میبد است، گفت: امروز شهرستان میبد به عنوان یک شهر جهانی در حوزه زیلو حائز اهمیت و مورد توجه همگان است و تشکیل خوشه زیلو به منزله توسعه و ارتقای این صنعت است.

وي كه با حضور مدیر عامل شهرک صنعتی میبد و تیم خوشه زیلو در اين كارگاه‌هاي زيلوبافي حضور يافته بود، هدف از این بازدید‌ها را آشنایی بیشتر با زیلوبافان و بررسی مشکلات و مسائل کارگاه‌های زیلو ذكر كرد و گفت: مسائل و مشكلات زيلوبافان در اين بازديدها در سومین جلسه راهبردی خوشه زیلو مطرح و با هم‌اندیشی تیم خوشه زیلو بررسی و پيگيري می‌شود.

عظيمي با بیان این که بیشترین مشکلات کارگاه‌های زیلو مباحث مربوط به تکنولوژی است، اظهار كرد: نحوه تامین بازار، دارهاي زيلوبافي، مباحث فنی و تامین مواد اولیه از ديگر اين مشكلات است که امیدواریم بتوانیم این مسائل را حل و راه را برای سهولت بیشتر زیلوبافان باز کنیم.

وي توسعه و ارتقای صنعت زیلو را مهم‌ترین رویکرد خوشه زیلو خواند و ابراز اميدواري كرد كه با همفکری و هم‌اندیشی، زیلوی میبد ارتقا پیدا کند و هر روز شاهد تعالی این هنر صنعت پاک در جهان باشیم.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استا گفت: همانطور که خوشه‌ها توانستند نقش خوبی برای ایجاد یک اعتماد عمومی در حوزه عملکردی صنایع تحت پوشش خود ایجاد کنند امیدواریم زیلو هم بتواند در این راستا و در مسیری که برایش تدوین شده و استراتژی تامین شده، توفیق پیدا کند.

وی ظرافت و نقش‌آفرینی بانوان در بافت زیلو را ستودنی دانست و بیان کرد: بانوان در بافت زیلو ظرافت بیشتری به خرج می‌دهند و بافت آنها لطیف‌تر و روح مهربانی بانوان در تک تک رنگ‌ها و بافت‌ها هویداست، از این رو ما به بانوان بافنده زیلوباف میبدی افتخار می‌کنیم و آنها را می‌ستایيم.

عظیمی در پايان نيز تصریح کرد: در کنار بانوان توانمند، آقایان به عنوان بازوی مستحکم و پشتیبان عالی برای بانوان در بافت زيلو هستند که امیدواریم با همکاری، همدلی و یاری بانوان و آقایان برای میهنی آباد، استانی آباد و درنتیجه میبدی آباد دست به دست هم بدهیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار