رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد خبر داد:
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: کسب و کار‌ و بازار فروش محصولات کشاورزی در استان توسعه یافته است.
کد خبر: ۷۲۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 13 March 2019

سید جمال سجادی پور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده تولید و بخش کشاورزی گفت: ویژگی‌های برنامه اشتغال بخش کشاورزی از جمله توجه به توسعه کسب و کار‌های بخش کشاورزی در اشتغال و ارزش افزوده، توسعه و تکمیل زنجیره عرضه و ارزش محصولات کشاورزی، سرمایه گذاری در فعالیت پیشین و پسین بخش کشاورزی، توجه به طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و تکمیلی در کنار طرح‌های ایجادی، توجه به نهادسازی بازار فروش محصولات کشاورزی و سرمایه گذاری برای ورود فناوری جدید در ساختار تولید است.

وی با بیان برنامه‌های اشتغال بخش کشاورزی و منابع مالی پیش بینی شده است، افزود: برنامه‌های پیش بینی شده اشتغال بخش کشاورزی و منابع مالی اعم از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی بر مبنای رشته فعالیت‌های اولویت دار بخش کشاورزی و ارتقا توان تولید ملی و تثبیت اشتغال در قالب بازسازی، نوسازی و سرمایه در گردش واحد‌ها است.

سجادی پور ادامه داد: کسب و کار کشاورزی ۱۵۶ میلیاردتومان است که استان یزد ۳ درصد این مبلغ را در بر دارد و از محل اشتغال پایدار روستایی نیز ۱۰۴ میلیارد از مجموع سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال را در بر می‌گیرد.

وی بیان کرد: ۲۶۰ میلیارد ریال کسب و کار و ۲۷۰ میلیارد ریال برای توان ملی به شهرستان‌ها اختصاص داده شده که ۲۰ درصد این مبلغ‌ها متمرکز شده و ۲ هزار و ۱۹۸ نفر اشتغال زایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد تصریح کرد: در سامانه سیتا نیز تا کنون هزار و ۲۱۴ نفر ثبت نام کردند که به محض ابلاغ پرداختی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار