مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از راه اندازی سامانه پیشگام در استان یزد خبر داد و گفت: شهروندان تخلفات در حوزه آب را با این سامانه گزارش دهند.
کد خبر: ۷۲۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 12 March 2019

محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به راه اندازی سامانه پیشگام گفت: حوزه آب یکی از حوزه‌های گسترده است و معمولا با تخلفات متعددی در این بخش روبرو هستیم که نیاز به راه اندازی یک سامانه همه گیر و فراگیر بود.

وی افزود: سامانه پیشگام یا سامانه پیشنهادات و گزارش مردمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد رونمایی شد و مردم می‌توانند از این پس تخلفات را گزارش کنند تا پیگیری و اقدام شود.

جوادیان زاده ادامه داد: شهروندان برای ارتباط با اپراتور می‌توانند شماره ۳۱۰۷۷ را در هر کجای استان شماره گیری کرده و بلافاصله مورد تخلف را به صورت پیام ضبطی اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد تصریح کرد: این سامانه به شهروندان یک کد پیگیری می‌دهد که می‌توانند بعد از رسیدگی از سوی اداره آب منطقه‌ای این کد را اعلام کرده و نتیجه را مطلع شوند.

به گفته جوادیان زاده شکایت‌های مربود به فعالیت‌های شرکت آب منطقه‌ای نیز قابل اعلام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار