رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: برای تکمیل یکهزار و 700 پروژه نیمه تمام استان با احتساب و شرایط بودجه سال 1397، حداقل به پنج سال زمان نیاز است.
کد خبر: ۷۲۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 11 March 2019

سیدمجتبی حسینی پور  در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه ها 6 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های نیمه تمام یادآور شد: در کشور 6 هزار پروژه نیمه تمام ملی و 70 هزار پروژه نیمه تمام استانی وجود دارد که برای تکمیل با توجه به شرایط بودجه کنونی ، 13 سال زمان نیاز خواهد برد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد افزود: از مجموع پروژه های استان 170 مورد بررسی شد که 30 پروژه برای واگذاری دارای توجیه اقتصادی است که 17 مورد آماده واگذاری است.
حسینی پور اضافه کرد: برای واگذاری پروژه ها سه بار فراخوان داده می شود و سپس کارگروه برای واگذاری آن تصمیم گیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در ماده 27 الحاقیه قانون بودجه سال 97 راهکار کوتاه مدت واگذاری پروژه های نیمه تمام دیده شد، ادامه داد: در تبصره 19 قانون بودجه راهکارهای اجرایی ، ظرفیت ها و نیز منابع مالی تمام پروژه ها در بخش های مختلف تعریف شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: هر گونه تغییر کاربری توسط خریدار بعد از واگذاری ممنوع است ، سرمایه گذاران و مشارکت بخش خصوصی در پروژه ها تا 10 سال از پرداخت مالیات معاف هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار