استاندار یزد با بیان این که افراد جوان و باانگیزه را برای امور سخت ترجیح می‌دهم، در مورد انتخاب «سید محمد رستگاری» به عنوان فرماندار مرکز استان اظهار کرد: در مسائل حیاتی و حساس از جمله انتخابات سال آینده نیاز به فردی شایسته و دقیق بود.
کد خبر: ۷۲۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 11 March 2019

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مهریز که در سالن شکیب مهریز برگزار شد، گفت: «سید محمد رستگاری» به عنوان بخشدار و معاون فرماندار و از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید تاکنون به‌ عنوان فرماندار در شهرستان مهریز ایفای مسئولیت کرد.

وی افزود: روحیه تواضع و فروتنی و در عین‌ حال سخت‌کوشی، وی را جزو معدود فرمانداران مطرح استان قرار داد و ارتباط مستمر او با مجموعه وزارتخانه‌ها موجب انجام کارهای بزرگی در این شهرستان شد و امروز او با کارنامه درخشان این سمت را واگذار می‌کند.

طالبی ادامه داد: افراد زیادی برای تصدی فرمانداری شهرستان یزد معرفی شدند ولی رستگاری به دلیل حفظ انسجام و وحدت شهرستان و انجام خدمات ارزشمند و این که یک سرمایه مردمی به همراه خود دارند و از همه مهم‌تر، جوان و باانگیزه هستند برای تصدی فرمانداری یزد انتخاب شدند.

استاندار با تأکید بر جوان‌گرایی، تأکید کرد: از بین افرادی که معرفی شدند، افراد جوان و باانگیزه را برای امور سخت ترجیح می‌دهم و «سید محمد رستگاری» جوانی است که با کوله باری از تجربه برای نظام، دولت و ملت خدمات شایسته‌ای انجام داده است و می‌تواند از فرصت‌های در پیش رو نهایت استفاده را ببرد.

وی ادامه داد: در مسائل حیاتی و حساس از جمله انتخابات سال آینده نیاز به فردی شایسته و دقیق بود و خوشبختانه از زمان انتصاب رستگاری در سمت فرماندار یزد تاکنون، شاهد بازخوردهای خوبی در سطح شهرستان یزد بوده‌ایم.

طالبی گفت: باوجود کارنامه درخشان و مردمی بودن رستگاری، انتخاب فرماندار جدید برای شهرستان مهریز قدری مشکل بود و امیدوار هستیم همان‌طوری که رستگاری در این شهرستان اعتماد عمومی را جلب کرد، فرماندار جدید نیز بتواند در این زمینه گام‌های مؤثری بردارد.

وی با اشاره به سوابق «رضا زارع زاده» فرماندار جدید مهریز در مرکز استان، افزود: فرماندار جدید شهرستان مهریز سابقه خدمت در سمت بخشداری نیر، بخشداری مرکزی شهرستان خاتم، فرمانداری یزد، معاونت دفتر امور اجتماعی استانداری یزد و نیز مدیریت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان را در کارنامه خود دارد و به دلیل فعالیت‌های مثمر ثمر و درخشان خود موردتقدیر وزیر نیز قرار گرفته است.

استاندار خطاب به فرماندار جدید شهرستان مهریز تأکید کرد: فرماندار جدید شهرستان مهریز عجول نباشد و به اولویت‌ها بپردازد و اقتضای شرایط فعلی، رفع موانع سرمایه‌گذاری و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال را در نظر داشته باشد. اولویت‌های نظام را مدنظر قرار دهد و به رشد گردشگری در مهریز که ظرفیت بالایی در این زمینه دارد کمک کند.

وی افزود: فرماندار جدید شهرستان مهریز باید بیش از گذشته در رشد و توسعه اقتصادی استان کوشا باشد و حفظ انسجام و اعتماد که ثمره تلاش‌های فرماندار سابق بوده است را در برنامه خود بگنجاند و روحیه تعاملی امام ‌جمعه و روحانیون و مدیران شهرستان را ارج بگذارد.

استاندار با اشاره به پدیده محله گرایی در شهرستان مهریز، خاطرنشان کرد: درحالی‌ که در برخی از کشورهای اروپایی مرزها بسیار ملموس و مردم نزدیک به یکدیگر هستند، در برخی مناطق کشور به‌ ویژه در مهریز، پدیده محله گرایی یک معضل است ولی با اطمینان می‌گویم که فرماندار جدید اهل محله گرایی و تبعیض نیست و امیدوار هستیم با تلاش‌های فرماندار جدید در آینده شاهد ساخت اجتماعی متحول و متحد شهرستان مهریز باشیم و انتخابات باشکوه و منسجمی را برگزار کنیم.

«رضا زارعزاده» سرپرست فرمانداری مهریز نیز در این مراسم اظهار کرد: سه دستور کار مهم اشتغالزایی، ایجاد نشاط در دستگاه ‎ های اداری و اجرایی و همچنین پرهیز از هرگونه محله ‎ گرایی و تبعیض از جمله اولویت ‎ های کاری بنده برای توسعه شهرستان مهریز است.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم اتحاد و همدلی را عامل مهم توسعه و پیشرفت مهریز دانست وافزود: با انتخاب سرپرست فرمانداری بومی و جوان، شایسته است که همه به او کمک کنیم.

در این مراسم از زحمات 14ساله «سید محمد رستگاری» تجلیل و «رضا زارعزاده» به عنوان سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار