رئیس زندان اردکان گفت: از سوی واحد فرهنگی زندان ، دوره آشنایی با فضائل و اعمال ماه رجب ویژه زندانیان این زندان در قالب طرح 'أین الرجبیون' به مناسبت ماه رجب اجرا شد .
کد خبر: ۷۲۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 11 March 2019

حسن مددی مقدم افزود: یکی از برنامه های اصلاحی و تربیتی، تقویت بعد مذهبی داخل اندرزگاه ها و نهایتا آشنایی زندانیان با احکام دین مبین اسلام است که با توجه به فرا رسیدن ماه رجب، به صورت خودکار فضای معنوی در زندان حاکم می شود و نظر به استقبال مددجویان از این گونه برنامه ها، با همکاری روحانیون شاغل در اندرزگاه ها طرح 'أین الرجبیون' ویژه زندانیان برگزار می شود.
وی همچنین از اجرای این طرح ویژه سربازان وظیفه نیز خبر داد و بیان کرد: این طرح بر اساس کتاب تحفه رجبیه نوشته سید اسماعیل شاکر، امام جمعه اردکان هر روزه ویژه زندانیان در داخل ایستگاه های معنوی مستقر در اندرزگاه ها و همچنین قبل از نماز جماعت ویژه پرسنل وظیفه اجرا می شود.
این مسئول گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، به جز ماه رجب طرح مشابهی در ایام ماه های شعبان و رمضان که از معنویت خاصی در بین مسلمانان برخوردار است، نیز برگزار می شود.
در گزارش دیگری آمده است که همزمان با گرامیداشت روز درختکاری در سراسر کشور تعداد 25 اصله نهال درخت و 40 بوته گل و گیاه در محوطه داخلی و خارجی زندان اردکان کاشته شد.
در روز درخت‌کاری مراسمی با حضور مددی مقدم رئیس زندان اردکان و تعدادی از کارکنان این زندان انجام ،که طی آن نهال درخت هایی همچون زیتون، سرو، کاج، سنجد و همچنین بوته هایی نظیر گل اطلسی، شاهپسند، شمشاد وگل رز در محوطه های داخلی و خارجی زندان کاشته شد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار