معاون نيروي انتظامي يزد هشدار داد؛
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به آمادگی کامل نیروهای انتظامی برای ارایه خدمت به شهروندان در چهارشنبه پايان سال، تاكيد كرد: خودروهایی که در چهارشنبه آخر سال برای مردم ايجاد مزاحمت کنند، توقیف می‌شوند.
کد خبر: ۷۲۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 11 March 2019

سرهنگ «محمدرضا مزیدی»  با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراري نظم شهري در مراسم چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: نیروی انتظامی به شدت با افرادی که امنیت جانی و مالی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع می‌کند.

وی با بیان این که پلیس با شادی مردم مخالف نیست بلکه هدف آن جلوگیری از خطراتی است که در این روز سلامت مردم را تهدید می‌کند، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته، خودروهایی که برای مردم ناراحتی ایجاد می کنند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می شوند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد به استفاده از محصولات نورافشانی استاندارد تاکید کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی صورت گرفته رفتارها به سمت هنجار شدن پیش رفته است بنابراین امیدواریم در چهارشنبه آخر سال شاهد هیچ گونه حوادثی نباشیم.

وی با بیان این که در سال‌های قبل شاهد موارد دلخراشی نظیر کوری چشم و قطعی عضو افراد بودیم، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نظارت روی فرزندانشان را در این روز فراموش نکنند و از نگهداری مواد محترقه و ساخت وسایل محترقه دستی توسط فرزندانشان جلوگیری کنند.

این مسئول در پایان گفت: گاهی وسایل محترقه دستی با حرارت دست نیز ممکن است آتش بگیرد بنابراین برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای مشارکت خانواده ها بسیار مهم و ضروری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار