مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم امدادی توانا در قالب ۵نفر به صورت شیفتی فعالیت‌های امداد نوروزی را در شهرستان اشکذر انجام می‌دهند.
کد خبر: ۷۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 10 March 2019

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در نشست شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان در بافق از فعالیت تیم امداد رسانی توانا شاخه خواهران برای نخستین بار در یزد خبر داد و گفت: تیم توانا در قالب ۵نفر به صورت شیفتی که فعالیت‌های امداد نوروزی را در شهرستان اشکذر انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در دوشاخه جوانان و پایگاه‌های امداد رسانی صورت می‌گیرد افزود: ایستگاه‌های راهنمایی مسافران در ایام نوروز به عهده جوانان داوطلب هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: در هر شهرستان حداقل دواکیپ از جوانان، به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

حرازی زاده همچنین بیان داشت: در قالب فعالیت‌های امدادی ۱۶تیم‌های امدادی در پایگاه‌های امداد رسان فعالیت دارند که که دوازده پایگاه امداد ثابت و سه پایگاه امداد موقت در شهرستان‌های بهاباد، ابرکوه و تفت مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همه امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نورزی هستند.

هم اندیشی و تبادل نظر به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان استان و امداد رسانی بهتر از مهمترین موضوعات این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار