فرماندار یزد:
فرماندار یزد با بیان این که مردم باید اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان را ببینند، گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در ایام نوروز در یزد حضور داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 10 March 2019

«سیدمحمد رستگاری» در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان یزد با اشاره به ضرورت نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد نوروزی دستگاه‌ها و اصناف در ایام نوروز، اظهار کرد: تعامل و هماهنگی بین بخشی رمز رفع دغدغه‌های عوامل اجرایی در ارائه خدمت صحیح به مسافران نوروزی است.

وی با بیان این که مدیران حتما باید در ایام نوروز در یزد حضور داشته باشند، افزود: بازدیدهای میدانی و انجام گشت‌های سر زده از جمله اقدامات در دستور کار ستاد خدمات سفر فرمانداری یزد است.

فرماندار یزد با اشاره به این که دستگاه‌های شهرستان یزد نباید در اجرای وظایف خود تحت الشعاع دستگاه‌های استانی قرار گیرند، گفت: کنترل قیمت‌ها و امنیت بازار از جمله ضرورت‌های اجرایی در بحث خدمات نوروزی است.

رستگاری در ادامه اجرای قانون را ملاک صدور مجوزهای لازم برای ایجاد غرفه و بازارهای نوروزی در یزد دانست و بیان کرد: نظارت‌های بهداشتی از دیگر موارد حائز اهمیت در بحث تأمین امنیت غذایی مسافران نوروزی در یزد است.

این مسئول با بیان این که مردم باید با تمام وجود حضور بازرسان نوروزی و خدمات ستاد سفر شهرستان را درک و ببینند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در نوروز 98 تعداد مسافران نوروزی در شهر جهانی یزد نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

فرماندار یزد راه‌اندازی شواری ترافیک را از دیگر ضرورت‌های اجرایی ستاد خدمات سفر این شهرستان دانست و تأکید کرد: تأمین پارکینگ در نقاط مختلف یزد نقش مهمی در کنترل محورهای مواصلاتی به بافت تاریخی ایفا می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های شاد و متنوع ویژه نوروز در سطح شهر یزد، تأکید کرد: برخورد خوب با مسافران نوروزی و در دسترس بودن مدیران واحدهای مختلف ملاک ارزیابی فرمانداری در ستاد خدمات سفر شهرستان یزد است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار