مدیرکل بیمه سلامت استان یزد گفت: طرح نسخه الکترونیک بیمه سلامت در شهر تفت هم‌زمان با استان‌های دیگر با ویدیو کنفرانس شروع به کار کرد.
کد خبر: ۷۲۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 10 March 2019

محمد علی دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان یزد  گفت: در راستای عملیاتی شدن حذف دفترچه‌های درمانی و باهدف ایجاد پرونده الکترونیک بیمه‌شدگان، پروژه نسخه الکترونیک به‌ صورت پایلوت استانی در شهر تفت هم‌زمان با استان‌های دیگر با ویدیو کنفرانس شروع به کار کرد.

وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر فناوری اطلاعات استان یزد، این طرح بزودی در استان رشد می‌کند، افزود: با فراگیر شدن پروژه بیمه شدگان می‌توانند بدون دفترچه و تنها با شماره کارت ملی به مطب‌ها و داروخانه‌های سطح استان مراجعه کنند.

حذف دفترچه های بیمه تا خرداد ماه ۹۸ در سراسر استان یزد
دریجانی از گسترش حذف دفترچه بیمه تا خرداد ماه ۹۸ در سراسر استان یزد خبر داد و تصریح کرد: با جایگزینی دفترچه الکترونیک به جای دفترچه بیمه به مرور در مصرف هزاران کاغذ صرفه جویی می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به تشکیل ۱۰ هزار پرونده درمانی در سال و مصرف شدن میانگین ۲۵ برگه با تشکیل هر پرونده در یک مرکز درمانی گفت: در دولت الکترونیک و سبز این ۲۵ برگه به دو برگه کاهش پیدا می‌کند که با این اقدام مصرف کاغذ از ۲۵۰ هزار تا به ۲۰ هزار برگ در سال کاهش می‌یابد.

گفتنی است دراستان یزد ۳۵۱هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار