در مراسمی با حضور امام جمعه یزد از کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۷۲۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 09 March 2019

در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد از کارمندان بنیاد شهید و امورایثارگران استان بمناسبت سالگرد تاسیس این اداره تجلیل شد.

آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم در توصیه‌ای به کارمندان بنیاد شهید گفت: باید به خانواده شهدا و ایثارگران طوری خدمات دهی شود تا خانواده‌ها چهره خدمات را بیشتر حس کنند و خدمات جدید و نوآورانه نیز باید به آن‌ها داده شود.

امام جمعه یزد افزود: باید در زمینه‌های مختلف به ویژه زمینه‌های فرهنگی تلاش کرد و فرزندان این قشر را درگیر کار‌های فرهنگی کرد.

وی ادامه داد: برخورد و اخلاق‌ها نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران طوری نباشد که آن‌ها را ناراحت کند و احساس تنهایی کنند بلکه باید به ان‌ها توجه کرد و در بسیاری از مسائل با صبر و بردباری برای رفع مشکلات این قشر تلاش کرد.

آیت الله ناصری اضافه کرد: فرزندان شهدا و جانبازان ما یک لشکر هستند که سرمایه‌های خوبی برای آینده بوده و نباید از نظر فرهنگی رها شوند.

ابراهیمی مدیرکل بنیادشهید استان نیز در این مراسم به بیان برنامه‌های این اداره در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت: ستاداستانی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، برگزاری یادواره ویادبود‌ها و یادکنا ها، ساماندهی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و. از مهمترین برنامه‌هایی است که در راستای ترویج ایثار و شهادت توسط بنیادشهید انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار