مدیر حوزه علمیه یزد خبر داد؛
مدیر حوزه علمیه استان یزد، گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه یزد ۳۰ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود .
کد خبر: ۷۲۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 09 March 2019

حجت الاسلام والمسلمین «محمد شمس» در نشست کانون مساجد که در مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد، با اشاره به این که توجه ویژه و خاصی بر جذب طلاب در زمینه سیکل داریم اظهار کرد: فعالیت مفید و بهتر در بحث تربیتی و آموزشی افرادی که از مقطع سیکل جذب می‌شوند، از دلایل بسیار مهم در راستای جذب طلبه در این مقطع تحصیلی است .

وی افزود: عده‌ای بر این تفکرند که روحانیون فعالیت شغلی محدود دارند، ولی کار ویژه روحانیت قریب به ۲۵۰ زمینه ای مختلف را برای روحانیون مشخص کرده است که می‌توانند در این بخش‌ها فعالیت کنند .

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان این که از تاریخ ۲۴ بهمن ماه امسال ثبت نام حوزه‌های علمیه آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام حوزه تا اواسط فروردین ماه سال آینده ادامه و این‌که ۳۰ فروردین ماه نیز آزمون ورودی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شمس در ادامه تصریح کرد: در راستای جذب هر چه بیشتر طلاب در استان یزد با برخی از ارگان‌ها و ادارات دولتی استان همکاری داریم و این مجموعه‌ها همکاری بسیار خوبی با حوزه علمیه دارند .

این مسئول به اهمیت تشویق افراد برای رفتن به سمت حوزه های علمیه اشاره و عنوان کرد: اگر فردی سبب شود عده ای به سمت حوزه های علمیه سوق یابند، بدون شک هر آنچه که آن طلبه نیکی انجام دهد تا پایان عمر وی، ثوابی برای شخص تشویق کننده خواهد داشت .

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله بتوانیم در راستای جذب طلاب و تربیت و پرورش آنها در تمام زمینه‌ها گام‌های موثر برداریم و در راستای تربیت سربازان لایق و شایسته برای امام زمان (عج) فعالیت‌هایی انجام دهیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار