معاون وزیر ورزش خبر داد؛
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که 256 تشکل مردم نهاد در حوزه مشاغل نوپا فعالیت می کنند، گفت: اولین سندیکای غیردولتی جوانان در استان یزد شروع به فعالیت کرده است .
کد خبر: ۷۱۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 26 February 2019

«محمدمهدی تندگویان» در چهارمین کنگره علمی مسائل اجتماعی جوانان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در یزد برگزار شد، با بیان این که جوانان خطاب مستقیم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم هستند، اظهار کرد: این بیانیه نقشه راهی برای دستیابی انقلاب به پیشرفت‌های بسیار بالاتر است.

وی با بیان این که وزرات ورزش و جوانان اولین مجموعه ای بود که بیانات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان سرفصل های اجرایی خود قرار داده است، افزود: اولین سندیکای غیردولتی جوانان در استان یزد شروع به فعالیت کرده است .

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: از مجموع دو هزار و 200 تشکل فعال، 256 تشکل در حوزه مشاغل نوپا در حال فعالیت هستند .

تندگویان در ادامه با تاکید بر این که شرح وظایف این تشکل‌ها تولید اشتغال در حوزه جوانان است خاطرنشان کرد: ما کار جوانان را با خود جوانان انجام می‌دهیم و این پیشنهاد و شعاری است که در فعالیت‌های خود داریم .

وی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان و بحث گردشگری 120 تشکل داریم و امروز شبکه ملی و بین‌المللی جوانان گردشگری در کشور وجود دارد و به دنبال انتقال دبیرخانه جوانان گردشگری به داخل کشور هستیم .

این مسئول بیان کرد: شبکه کارآفرینی ما هم در عرض شش ماه گذشته که شروع به کار کرده، به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده است و فردا در استان گیلان همایش تشکل‌های کارآفرینی کشور در حوزه روستاها برگزار می‌شود .

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: بحث هویت بخشی به جوانان کشور یکی از موضوعاتی است که به صورت ویژه در بحث وزارت ورزش و جوانان دنبال می‌شود و یکی از مباحث اصلی این همایش هم قرار گرفته است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار