معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه ادارات یزد تا پایان سال باید از وسایل کاهنده مصرف آب استفاده کنند گفت: متاسفانه کمتر از ۱۰ درصد ادارات دولتی یزد از وسایل کاهنده مصرف آب استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 20 February 2019

محسن صادقیان در شورای اداری استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه قطعا تمام دقت و تاکید به مدیران شفاف سازی و خدمت به مردم است اظهار داشت: در خدمت به مردم در حوزه عمرانی با مشکل روبه رو هستیم که به سال‌های بسیار دور باز می‌گردد و با جمع کثیری از مردم روبه رو هستیم که بنا به مشکلاتی که در گذشته بود مسائلی برایشان ایجاد شده است که باید با همفکری و تلاش هم این مسائل را مرتفع سازیم.

معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمام برنامه‌های حوزه عمرانی تأکیدمان بر آب، راه و زیر ساخت‌های حمل و نقل و گردشگری بوده است اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که در سال آینده امیدواریم بتوانیم پیگیری و اجرا کنیم، پروژه آزاد راهی نائین- یزد- انار است.

وی اضافه کرد: پیگیری برای پروژه‌های بازآفرینی شهری، نوسازی ناوگان حمل ‌و نقل، بروزرسانی طرح جامع شهر یزد از دیگر برنامه‌هایی است که در معاونت هماهنگی و عمرانی استاندار یزد برای سال آینده در دستور کار خود داریم.

صادقیان با بیان اینکه نگاهی به ارتقا شرکت‌های خدماتی راه آهن و فرودگاهی در سال آینده داریم تصریح کرد: در بحث محیط ‌زیست به دنبال برنامه‌ ریزی برای ساماندهی پسماندهای زباله‌های شهری و صنعتی استان هستیم.

معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد به برنامه‌های این معاونت در سال‌های 98 و 99 اشاره کرد و گفت: تهیه بانک اطلاعاتی ساختمان‌های بلند در استان و تکمیل بانک اطلاعاتی جامع تصادفات برون‌شهری و برون‌شهری، تکمیل 200 کیلومتر بزرگراه، تکمیل 50 کیلومتر راه اصلی، تکمیل سالن ترمینال خارجی فرودگاه یزد، ساماندهی ترمینال داخلی فرودگاه، بهسازی فضای بیرونی و محوطه و ایستگاه راه‌آهن یزد و همچنین کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی از جمله برنامه‌هایی است که در طول این دو سال به فکر اجرای دقیق آن هستیم.

وی با بیان اینکه در مسئله آب برنامه‌هایی بسیاری در یزد انجام گرفته که یکی از آنها نصب وسایل کاهنده مصرف آب در ادارات دولتی یزد بوده است افزود: متاسفانه کمتر از 10 درصد ادارات دولتی یزد اقدام به این کار کرده‌اند.

صادقیان به اهمیت استفاده از وسایل کاهنده مصرف آب در ادارات یزد اشاره و خاطرنشان کرد: نصب این وسایل در دستگاه‌های دولتی یزد سبب کاهش 20 تا 30 درصدی آب در ادارات می‌شود که لازم است اداره‌ای که نسبت به انجام این کار اقدامات لازم را انجام نداده‌اند تا پایان سال نسبت به نصب وسایل کاهنده مصرف آب را در ادارات خود اقدام کنند.

معاون هماهنگی و عمرانی استاندار یزد در پایان با تاکید بر اینکه نیاز به جدیت بیشتری از سوی مدیران استانی داریم تصریح کرد: به مدیران میدانی در حین اجرای پروژه‌ها نیاز داریم تا خودشان به صورت میدانی حضور داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار