معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این که مدیران و فرمانداران باید تا پایان امسال برآورد طرح‌های خود در حوزه عمرانی برای سال آینده را به استانداری ارائه کنند، گفت:‌ توسعه استان یزد به مدیران میدانی نیاز دارد.
کد خبر: ۷۱۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 20 February 2019

«محسن صادقیان» در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران کل استان برگزار شد، با بیان این که ما در خدمت به مردم در حوزه عمرانی با مشکلاتی که همگی ریشه در مدیریت سال‌های دور دارند مواجه هستیم،‌ اظهار کرد: مدیران می‌توانند با مشارکت سازمان بازرسی راهکارهای قانونی برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم را پیدا و اجرایی کنند.

وی مباحث آب، راه،‌زیرساخت حمل و نقل، بازآفرینی، گردشگری و محیط زیست را از جمله برنامه‌های در دستور کار سال آینده معاونت عمرانی استانداری یزد دانست و افزود: بروز رسانی طرح جامع شهر یزد، نوسازی ناوگان حمل و نقل، آغاز طرح آزادراهی نائین- یزد- انار،‌ ارتقای کیفیت خدمات راه‌آهن و فرودگاه، جداسازی آب شرب از فضای سبز، ساماندهی پسماندهای زباله صنعتی استان و تهیه بانک جامع اطلاعاتی تصادفات دورن و برون شهری از دیگر اقدامات حائز اهمیت و در دستور کار است.

معاون عمرانی استاندار یزد در ادامه گفت: تکمیل 200 کیلومتر بزرگراه، اجرای طرح سالن ترمینال خارجی فرودگاه یزد، بهسازی فضای بیرونی و محوطه راه‌آهن، کاهش 70 میلیون مترمکعب مصرف آب در مصارف کشاورزی و واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی از جمله اقدامات شاخص سال آینده معاونت عمرانی استانداری یزد است.

صادقیان با بیان این که توسعه بیش از پیش استان به هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف نیاز دارد، تصریح کرد: مدیران و فرمانداران باید تا پایان امسال برآورد طرح‌های خود در حوزه عمرانی برای سال آینده را به استانداری ارائه کنند.

وی تشکیل ستاد بازآفرینی شهری را از دیگر ضرورت‌های اجرایی فرمانداران دانست و بیان کرد: کمیته‌ برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها حتما باید فروردین و اردیبهشت سال آینده تشکیل شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توسعه استان به مدیران میدانی نیاز دارد، گفت: ‌شایسته مدیران یزدی نیست که در جذب اعتبارات ملی و استانی نامطلوب و ناقص عمل کنند.

معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات استانی و ملی توسط مدیران دستگاه‌های مختلف، تأکید کرد: جذب اعتبارات در بازه زمانی مشخص باید در اولویت اجرایی مدیران قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که نصب وسایل کاهنده آب در ادارات دولتی باید تا پایان امسال انجام شود، خاطرنشان کرد: نصب دستگاه های کاهند آب 20 تا 30 درصد آب مصرفی ادارات را کاهش می‌دهد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار