معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمت رسانی تیم BHCU هلال احمر این استان به بیش از ۳۰۰ نفر در روستای تمندگان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 20 February 2019

محمد علی غنی زاده معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برگزاری مانور منطقه ای تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu جمعیت هلال احمر استان یزد در استان اصفهان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این تیم ۱۴ نفره در شهرستان فلاورجان روستای تمندگان در ایام دهه فجر به بیش از ۳۰۰ نفر از مردم این مناطق خدمت رسانی کردند.

وی افزود: ۱۴ نفر که شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و امدادگر تکنسین دارویی و تکنسین فنی به مدت سه روز در این مانور خدمت رسانی مشارکت داشتند.

غنی زاده گفت: ویزیت رایگان ۱۰۰ نفر، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و پرستاری به ۲۳۷ نفر، همچنین ارائه خدمات درمانی و دارویی و پیگیری مسائل بهداشت محیط در روستای تمندگان از فعالیت های اجرایی تیم استان یزد در این مانور منطقه ای بود.

وی ادامه داد: خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی به مردم روستای تمندگان که به مناسبت ایام الله دهه فجر ارائه شد، به ارزش یکصد میلیون ریال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار