قائم مقام شهردار تبریز:
قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای استقبال از مسافران و گردشگران ورودی به این شهر گفت: شهرداری تبریز با آمادگی کامل به استقبال نوروز می رود.
کد خبر: ۷۱۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 19 February 2019

رسول موسایی امروز در جلسه هماهنگی سازمان ها و معاونت های شهرداری تبریز برای استقبال از عید نوروز گفت: آراستگی و زیبایی شهر تبریز برای استقبال از گردشگران در آستانه سال جدید مهم است و شهرداری تبریز با استفاده از تمام ظرفیت خود برای آماده سازی شهر به مناسبت سال جدید تلاش می کند

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در تعطیلات عید نوروز با آماده سازی شهر، استقبال خوبی از گردشگران داشته باشیم و معتقدیم که گردشگران خود سفیران اطلاع رسانی تبریز در سطح کشور هستند.

موسایی با بیان اینکه تمام سازمان های مربوطه شهرداری تبریز در این یک ماه باقیمانده تا آغاز سال جدید تمام توان خود را در زیبایی و آماده سازی شهر بکار گیرند، گفت: امیدوارم امسال استقبال خوبی از میهمانان نوروزی ورودی به تبریز داشته باشیم.

قائم مقام شهردار تبریز افزود: گلکاری شهر، تنظیف خیابان‌ ها، نصب المان های مناسبتی، پاک‌ سازی و شستشوی معابر، تکمیل نواقص نمازخانه های شهر، رنگ ‌آمیزی جدول ها، لکه گیری خیابان های اصلی، تعمیر و تجهیز روشنایی و مبلمان پارک ها، اجرای برنامه های فرهنگی و رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی در اولویت فعالیت ‌های نوروزی شهرداری تبریز است.

موسایی ادامه داد: باید تدابیری اتخاذ شود که طی ایام نوروز نوای دلنشین اذان در تمام پارکها و مساجد شهر پخش شود. نواقص نمازخانه های تبریز نیز باید طی یک هفته آتی شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: فعالیت های شهرداری تبریز به مناسبت ایام نوروز منتهی به تعطیلات اولیه فروردین نمی شود و تا ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد.

قائم مقام شهردار تبریز با تاکید بر اینکه باید با تمام توان و متفاوت تر از سال های گذشته از گردشگران نوروزی استقبال کنیم، گفت: امیدوارم با تلاش دو چندان بتوانیم میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :