معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمت رسانی تیم درمان اضطراري( BHCU ) هلال احمر این استان به بیش از 300 نفر در روستای تمندگان شهرستان فلاورجان استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 19 February 2019

دکتر «محمد علی غنی زاده» با اشاره به برگزاری مانور منطقه‌ای تیم بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر یزد در استان اصفهان بمناسبت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي، گفت: این تیم 14 نفره در شهرستان فلاورجان روستای تمندگان اقدام به خدمت‌رسانی به بیش از 300 نفر از مردم این مناطق کردند.

وی بیان کرد: اين 14 نفر که شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و امدادگر تکنسین دارویی و تکنسین فنی بودند به مدت سه روز در این مانور خدمت‌رسانی مشارکت داشتند.

معاون درمان هلال احمر استان همچنين بیان کرد: ویزیت رایگان 100 نفر، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و پرستاری به 237 نفر، همچنین ارائه خدمات درمانی و دارویی و پیگیری مسایل بهداشت محیط در روستای تمندگان از فعالیت‌های اجرایی تیم استان یزد در این مانور منطقه‌ای بود.

غني‌زاده در پایان افزود: خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی به مردم روستای تمندگان که به مناسبت ایام الله دهه فجر ارائه شد، به ارزش ریالی 100 میلیون ریال بوده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار