مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: تفاهم نامه همکاری جهت توسعه مشارکت‌های مردمی، اشتغال و کارآفرینی، عمرانی و ساخت مسکن محرومان منعقد شد.
کد خبر: ۷۱۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 19 February 2019

محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به تعامل و همکاری ارزنده این نهاد و بسیج سازندگی استان برای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی استان یزد برای مشارکت و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در زمینه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، توسعه مشارکت‌های مردمی، اشتغال و کارآفرینی، عمرانی و ساخت مسکن محرومان منعقد شد.

وی افزود: استفاده از توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربی گروه‌های جهادی برای توانمند سازی فرهنگی و اجتماعی خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند، ارتقای سطح خدمات و فعالیت‌های حمایتی به جامعه هدف تحت حمایت، تعامل متقابل در جشن‌های نیکوکاری، عاطفه‌ها و مناسبت‌ها برای ترغیب خیران به تامین نیاز‌های محرومان و همچنین ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: در این تفاهم نامه توجه ویژه‌ای به توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه حمایت‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی در زمنیه‌های اشتغال و توانمندسازی، مسکن و ساختمان، جهیزیه، درمان، آموزش و مشاوره به نیازمندان به ویژه ساکنان مناطق محروم شده است.

لازم به ذکر است: این تفاهم نامه در ۹ ماده و یک تبصره تهیه و به امضای طرفین رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار