سی و هفتمین دوره جشنواره تأتر دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان دو مقطع متوسطه و ابتدایی فعالیت خود را از امروز 30 بهمن ماه در یزد آغاز کرد.
کد خبر: ۷۱۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 19 February 2019

«علیرضا خورشیدنام»  با اشاره به نقش تأتر در تقویت نشاط و پویایی دانش‌آموزی، اظهار کرد: سی و هفتمین دوره جشنواره تأتر دانش‌آموزی در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ این جشنواره از امروز 30 بهمن ماه به مدت دور روز در دو مقطع متوسطه و ابتدایی از ساعت 9 صبح تا 13 در محل تالار اندیشه آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی این دوره جشنواره دانش‌آموزی«صادق نصیری»،«احمد ندافی» و «علیرضا خورشیدنام» داوران مقطع متوسطه و «علی جاور»،«احمد ندافی» و«علیرضا خورشیدنام» داوران مقطع ابتدایی سی و هفتمین جشنواره تأتر دانش‌آموزی در استان یزد است.

خورشیدنام با بیان این که جشنواره تأتر دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های هرساله آموزش و پرورش استان یزد است، گفت: شناخت استعدادها و خلاقیت دانشآموزان در حوزه نمایش و تأتر از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره در یزد است.

این مسئول محور برگزاری این جشنواره را آزاد عنوان کرد و ادامه داد:‌ توجه به نظر و دغدغه دانش‌آموزان در تعیین فرم، اجرا و محتوا از جمله مهمترین ویژگی برگزاری جشنواره تأتر دانش آموزی است.

وی تأکید کرد: جشنواره تأتر دانش آموزی باید به گونه ای باشد که علاوه بر قابلیت اجرا در فضای کلاسی هر زمان آموزگار خواست بتواند از آن برای انتقال مفاهیم علمی به دانش آموزان استفاده کند.

خورشیدنام سهولت در اجرا، وابستگی به خلاقیت دانش آموزان و عدم صرف هزینه را از جمله خواستگاه‌های تأتر دانش‌آموزی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری چنینی رویدادهای فرهنگی و هنری نقش مهمی در ایجاد و تقویت پویایی دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار