خرید بلیط قطار به صورت آنلاین آنقدر مزیت دارد که روز به روز بر تعداد متقاضیان آن افزوده می شود.
کد خبر: ۷۱۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 19 February 2019

سفرهای نوروزی در پیش است و بسیاری از ما از حالا به فکر برنامه ریزی برای زدن به دل جاده ها هستیم. سفر در بهار لذت وصف ناشدنی دارد به ویژه اگر با یکی از امن ترین وسایل نقلیه مهمان جاده های آهنی شویم. خرید بلیط قطار به صورت اینترنتی هم بر راحتی و آسودگی خاطر ما افزوده تا زیبایی بهار را بیشتر احساس کنیم. روزگاری ایستادن در صف و پیمودن راه برای رسیدن به راه آهن یا آژانس مسافرتی، ما را در تصمیمان مردد می کرد و حالا که بلیط قطار تنها با یک کلیک در دستان ماست، هیچ بهانه ای نیست!

قاصدک 24

خرید بلیط قطار از قاصدک 24؛ نوید سفری خوش

اگر اهل برنامه ریزی برای سفر هستید و دلتان می خواهد همه چیز سر جای خودش باشد، برای خرید آنلاین بلیط قطار خود به سراغ بهترین سایت بروید. منظور از بهترین سایت چیست؟ سایتی که در زمانی کوتاه تنها با یک کلیک، بدون معطلی وارد آن بشوید. اطلاعات سفرتان را وارد کنید. لیستی متنوع از بلیط های قطار موجود از شرکت های ریلی مختلف برای شما نمایش داده شود. بتوانید دست به انتخاب بزنید و شرکت و قیمت مد نظر خود را هم فیلتر کنید. امکان رزرو ارزان ترین بلیط قطار برای شما مهیا باشد. اگر هم در پروسه خرید بلیط قطار با مشکلی مواجه شدید، از کمک تیم پشتیبانی بهره مند شوید. ویژگی هایی که در بالا برشمردیم، می توانند اعتماد مشتریان را جلب کنند و این همان چیزی است که ما در قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا به آن بها داده ایم.

خرید بلیط قطار از مشهد تا بندرعباس در قاصدک 24

همانطور که دیدید خرید آنلاین بلیط قطار از قاصدک 24 کار سختی نیست. مقصد شما هر جا که باشد ما بلیط قطار آن شهر را برای شما مهیا کرده ایم. از مشهد تا بندرعباس و تهران تا زاهدان را می توانید با قدم های آهنین قطار بپیمایید. فراموش نکنید که در هنگام خرید بلیط قطار خود، به عبارات لوکس، درجه یک، سالنی، اتوبوسی و غیره توجه کنید تا امکانات قطاری را که می خواهید با آن سفر کنید، بشناسید. قیمت بلیط قطار شما هم متأثر از این امکانات خواهد بود. خوشبختانه حضور شرکت های ریلی معتبر در قاصدک 24 پروسه خرید بلیط را تنوع بخشیده و دست شما را در انتخاب قطار دلخواهتان باز گذاشته است.

پیشنهاد ما برای سفر خانوادگی شما، رزرو کوپه دربست است

قطار یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای خانوادگی و حتی دوستانه است. مزیت دیگری که سفر با قطار برای سفرهای خانوادگی ما دارد، امکان پیدا کردن بلیط ارزان قطار با دربست کردن کوپه است. این امر چگونه امکانپذیر است؟ دربست کردن کوپه و آوردن تعداد واقعی مسافران اعم از کودک و بزرگسال در قسمت مربوطه، باعث می شود تا قیمت نهایی صندلی های خالی با کسر هزینه خدمات برای مسافر محاسبه گردد و مسافر با یک تیر دو نشان بزند؛ هم حریم خصوصی خود را حفظ کرده باشد و هم سفر خانوادگی خود را با یک بلیط ارزان قطار تجربه کند.

خرید بلیط قطار از اپلیکیشن قاصدک 24

اگر با خرید آنلاین بلیط قطار از قاصدک 24 پروسه رزرو بلیط بیش از پیش برای شما راحت تر شده، باید بدانید که اپلیکیشن خرید بلیط قطار یک قدم فراتر رفته است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید تنها با اتصال با اینترنت، خرید بلیط قطار را روی تلفن همراه خود که مجهز به سیستم عامل اندروید است انجام دهید. این کار شما را از دسترسی به لپتاپ بی نیاز می کند و نحوه کار با آن نیز درست مشابه خرید بلیط قطار از وبسایت ما است. در صورت بروز هر گونه اختلال در پروسه خرید هم می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل کنید.

مزایای خرید بلیط قطار از قاصدک 24

خرید بلیط قطار به صورت آنلاین آنقدر مزیت دارد که روز به روز بر تعداد متقاضیان آن افزوده می شود. اما آنهایی که به صف مشتریان قاصدک 24 پیوسته اند، دلایل زیادی برای انتخاب خود دارند: 
صرفه جویی در وقت و انرژی: وقتی وارد سایت می شوید، نیازی به ثبت نام ندارید و تنها در مدتی کوتاه فاصله بین خرید تا دریافت بلیط قطار را می پیمایید. 
بین شرکت های مختلف ریلی دست به انتخاب می زنید: سفیر، رجا و فدک در قاصدک 24 حضور دارند و طیف وسیعی از واگن ها با امکانات مختلف را می توانید انتخاب کنید. 
می توانید روی بلیط ارزان قطار حساب کنید: خرید اینترنتی با کاهش واسطه ها و تخفیف های ویژه، هزینه ها را برای شما کاهش می دهد و چند قدم شما را به هدفتان که خرید بلیط ارزان قطار است نزدیک می کند. 
پشتیبانی 24 ساعته شما را همراهی می کند: نگرانی مشتریان از خرید اینترنتی این است که در صورت بروز مشکل چه کسی قرار است پاسخگو باشد. اما پشتیبانی 24 ساعته قاصدک 24 یکی از نقاط قوت خرید بلیط قطار از سایت است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
منیره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
خدایی بعد از 40 سال که از خدا عمر گرفتم هنوز که با خانواده با قطار به سفر میریم حس خوبی نسبت به سایر وسایل بهم دست میده.
منیره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
خدایی بعد از 40 سال که از خدا عمر گرفتم هنوز که با خانواده با قطار به سفر میریم حس خوبی نسبت به سایر وسایل بهم دست میده.
منیره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
خدایی بعد از 40 سال که از خدا عمر گرفتم هنوز که با خانواده با قطار به سفر میریم حس خوبی نسبت به سایر وسایل بهم دست میده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار