فرماندار اشکذر بر آمادگی کمیته‌های شهرستانی ستاد، جهت خدمات سفر نوروز ۹۸ تاکید کرد.
کد خبر: ۷۱۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 19 February 2019

محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان بر تلاش و آمادگی کمیته‌های شهرستانی ستاد جهت تقسیم کار و انجام هر چه بهتر امور مربوط به خدمات سفر نوروز ۹۸ تاکید کرد.

وی گفت: دستگاه‌های خدمت رسان باید آمادگی لازم را در مواجهه با حوادث احتمالی ایام نوروز از جمله بارش باران داشته باشند و تمهیدات لازم در این زمینه را اتخاذ کنند.

شاه حسینی با بیان اینکه شهرستان اشکذر به عنوان یکی از ورودی‌های مهم استان به شمار می‌رود، افزود: شایسته است دستگاه‌ها با دقت و ظرافت خاصی اقدامات مرتبط با کمیته خود را انجام دهند و این امر مستلزم همکاری بین بخشی همه دستگاه ذیربط است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اشکذر از مسئولان هریک از کمیته‌های ستاد خواست تا هفته اول اسفند ماه نسبت به ارسال لیست کشیک نوروزی دستگاه خود به دبیرخانه این ستاد اقدام نمایند.

تشدید گشت‌های نظارتی از صنوف و رستوران‌های بین راهی شهرستان جهت کنترل قیمت‌ها و رعایت نکات بهداشتی، تامین تجهیزات ضروری مدارس جهت اسکان مسافران، خدمات امداد و نجات،دایر بودن مراکز بهداشتی و درمانی به صورت شبانه و روزی در جهت ارائه خدمات، تهیه نقشه گردشگری شهرستان و نصب بنرجاذبه‌های گردشگری از سوی شهرداری و با محوریت کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر، لزوم برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوع برای مسافران و نظافت معابر اصلی سطح شهر از جمله محور‌های دیگری بود که فرماندار اشکذر به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار