سرهنگ علیرضا خدایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذر معرفی شد.
کد خبر: ۷۱۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 19 February 2019

محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذربا اشاره به اینکه تامین امنیت پایدار، برخورد با اخلال گران در نظم و اجرای قانون در کشور یکی از رسالت‌های اصلی نیروی انتظامی است، گفت: امروز کشور، با رشادت و از خودگذشتگی نیرو‌های مسلح اعم از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیا به شمار می‌رود.

وی ضمن مقایسه وضعیت نیرو‌های انتظامی در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مردمی بودن، مهمترین شاخص نیروی انتظامی در دوران بعد از انقلاب به شمار می‌رود به گونه‌ای که هر جا که مردم احساس ناامنی کنند، اولین تماس را با پلیس حاصل می‌کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان اشکذر به تنوع و تعدد مسئولیت و ماموریت‌های سازمان نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه با زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان در طول ایام سال، اکثریت ماموریت‌های سازمانی نیروی انتطامی در حوزه‌های مختلف به بهترین نحو ممکن صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان رویکرد پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: ملت ایران با حضور باشکوه خود در یوم الله ۲۲ بهمن مهر تثبیت انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان زدند و این بدین معناست که مسئولیت همه دستگاه از جمله پلیس در قبال مردم بیشتر شده است.

سردار محمدرضا میر حیدری به اجرای طرح ارتقا امنیت در استان اشاره و افزود: این طرح با هدف بالا بردن سطح امنیت استان و کنترل مجرمین از نیمه اول اسفند ماه اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: ایجاد امنیت و آرامش برای مردم از اهداف مهم نیروی انتظامی به شمار می‌رود و این امر مستلزم همکاری مردم با نیروی انتظامی در جهت انتقال و انعکاس اطلاعات مردمی در حوزه‌های مختلف از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ برای تحقق هر چه بهتراین هدف مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان در پایان ضمن اخطار به مجرمینی که نسبت به حقوق شهروندان بی توجه هستند، گفت: این افراد بدانند که اگر بخواهد بی توجه به حقوق ملت باشند با برخورد سخت پلیس مواجه و جهت تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ حسین منصوری، سرهنگ علیرضا خدایی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذر معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با حضور سردار میر حیدری فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ، امام جمعه، فرماندار و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار