شهردار منتخب اردکان ضمن تجلیل از کارگران برگزیده خدمات شهری اردکان از تعویق در پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۷۱۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 18 February 2019

اباذر غفوری در این مراسم با بیان اینکه باید قدردان زحمت‌های این کارگران باشیم، اظهار داشت: نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون زحمات طاقت‌فرسای همکاران ما در خدمات شهری شهرداری است و خدمات قشر زحمت‌کش خدمات شهری مایه آبرو و عزت شهرداری است.

شهردار منتخب اردکان بیان کرد: اگر کارگران زحمت‌کش خدمات شهری تنها یک روز فعالیت نکنند امر نظافت و رفت‌وروب شهر با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته، برخی مواقع حقوق این کارگران با تأخیر پرداخت می‌شد عذرخواهی کرد؛ عنوان کرد: در ماه‌های اخیر با توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر اردکان حقوق و مزایای عقب‌افتاده کارگران خدمات شهری و فضای سبز پرداخت شده است.

غفوری افزود: پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران خدمات شهری، فضای سبز همچنین کارکنان شهرداری از اهداف و اولویت‌هایی است که باید به شکلی ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: پرداخت به‌موقع حقوق کارگران و کارمندان، کیفیت خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان را نیز افزایش می‌دهد و نیروها بدون داشتن دغدغه معیشتی می‌توانند کمک شایانی به بهره‌وری و تحقق هر چه بیشتر اهداف شهرداری اردکان داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار