ريیس هیات‌های ورزشی نابینایان و کم‌بینایان یزد از کسب بیش از 25 مدال توسط نابینایان و کم بینایان یزدی در مسابقات قهرمانی شنای کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 18 February 2019

«حسين دشتي» با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شنا در مشهد مقدس گفت: نابینایان و کم بینایان استان یزد توانستند در مسابقات قهرمانی شناي كشور بیش از 25مدال را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات این ورزشکاران توانستند 10 مدال طلا، 20 مدال نقره و 7 برنز مسابقات کشوری شنای مسافت کوتاه را به خود اختصاص دهند.

ريیس هیات ورزش‌های نابینایان استان خاطرنشان کرد: سید مهدی میردهقان، محمود شیخ علی شاهی، ابوالفضل قاسمی به عنوان سه ورزشکاری بودند که توانستند پس از جا به جایی رکورد ملی مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

دشتی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که در مشهد مقدس برگزار شد، 9 نفر از شناگران نابینا و کم بینای استان یزد حضور داشتند که به رقابت پرداختند.

وی گفت: تیم شنای نابینایان و کم بینایان یزد نیز توانست در این دوره از مسابقات مقام سومی را به خود اختصاص دهد.

دشتی در پايان نيز خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات نیز سید مهدی میردهقان مدال های خود را به صورت نمادین به سه نفر از نوجوانان یزدی حاضر در مسابقات اهدا کرد تا به عنوان تشویقی برای فعالیت های بهتر این نوجوانان و حضور پررنگ تر آنها باشد

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار