امام‌جمعه مهریز مطرح کرد
امام‌جمعه مهریز گفت: طبق وعده راستین خداوند در قرآن کریم قطعاً در پی هر سختی، آسانی است و بعدازاین مشکلاتی که اخیراً شاهد آن هستیم، به حول و قوه الهی، آسانی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 14 February 2019

 حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم مهریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم باوجود مشکلات زیادی که اخیراً در کشور فراگیر شده است، در راهپیمایی حضور پیدا کردند تا نشان دهند که هرچند از وضعیت حال حاضر و سوء مدیریت‌ها گله‌مند هستند اما پای آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستاده‌اند.

امام‌جمعه مهریز خاطرنشان کرد: اگر مردم می‌خواستند بر اساس خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود و شرایط معیشتی و اقتصادی درصحنه حاضر شوند و از نظام دفاع کنند، شاید نمی‌آمدند؛ اما مردم هوشیارند و آرمان‌هایشان را فدای معیشت نمی‌کنند.

وی به وظیفه سنگین مسئولین در قبال ملت شریف ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضوری کم‌سابقه آمدند و در چشم دنیا از نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام‌قد دفاع کردند و مسئولین در هر رده و هر نهادی که مسئولیت پذیرفته‌اند باید با تمام وجود برای مردم سنگ تمام بگذارند تا زیر دین این مردم صبور و مقاوم نباشند.

محی‌الدینی بابیان اینکه دشمنان مردم ما را هنوز نشناخته‌اند عنوان کرد: درحالی‌که دشمنان با اعمال بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها سعی در تضعیف عقاید و باورهای مردم داشتند، مردم پرشورتر از گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کردند. ملت شریف ایران نشان داده است که به توطئه‌های دشمنان بی‌اعتنا است و این حمایت همه‌جانبه مردم از نظام، انقلاب و ولایت برای دشمنان ایران اسلامی، یک معمای حل ناشدنی است.

با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان فرمودند به آینده انقلاب اسلامی امیدوار و خوش‌بین هستم و نسل امروز کمتر از نسل قبل که از ارزش‌ها دفاع کردند نیستند و حتی باوجود دروغ‌پراکنی‌ها، فساد و گناه، نسل امروز مقاوم‌تر و باانگیزه‌تر درصحنه حضور دارد و از آرمان‌ها دفاع می‌کند.

امام‌جمعه با اشاره به شعار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: افتخار به گذشته و امید به آینده که از بیانات رهبری است، بیانگر رشد و پیشرفت افتخارآمیز ما طی ۴۰ سال گذشته و امید و اعتماد به آینده این انقلاب الهی است. رهبر معظم انقلاب حتی طی نامه‌ای که خطاب به جوانان اروپا نوشتند، تلاش کردند بارقه امید را در وجود آن‌ها ایجاد کنند تا به سمت فطرت الهی خود بازگردند.

طبق وعده راستین خداوند در آیه شریفه «ان مع العسر یسرا» قطعاً در پی هر سختی، آسانی است و بعدازاین مشکلاتی که اخیراً شاهد آن بوده‌ایم، به حول و قوه الهی آسانی خواهد آمد؛ هرچند امروز مانند گذشته در جنگ تحمیلی به سر نمی‌بریم و وضعیت زندگی‌ها آسان‌تر و مدرن‌تر شده است و ان شاء الله با برطرف شدن مشکلات اقتصادی بهتر نیز خواهد شد.

رهبری فرمودند وضعیت امروز ما مانند شعب ابوطالب نیست که پیامبر اسلام و پیروان ایشان حتی تحریم غذایی بودند و دوستان آن‌ها با لطایف‌الحیل و به‌سختی به دست آن‌ها غذا می‌رساندند. وضعیت امروز مردم ایران مانند زمان جنگ بدر و فتح خیبر است که پیروزی نصیب مسلمانان شد.

انقلاب به یاری خدا و مردم شریف کشورمان به ۴۰ سالگی رسیده است و امروز شاخه‌های این درخت تنومند در کشورهای منطقه گسترده شده است و موجب بیداری اسلامی در این کشورهای اسلامی‌شده است و به یاری خداوند و رهنمودهای ولی‌فقیه در پنجمین دهه انقلاب اسلامی ان شاء الله شاهد پیشرفت‌ها و اتفاق‌های خوشایند و رضایت بخشی خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار