در دیدار با سرکنسول کشورمان در کربلای معلی مطرح شد؛
«فاطمه کریمی» مسئول دفتر موسسه حقوق بشر صلح زیبا در استان یزد با «میرمسعود حسینیان» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۷۱۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 14 February 2019

در این دیدار که در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی انجام شد، «فاطمه کریمی» به نمایندگی از موسسه حقوق بشر صلح زیبا به بحث و تبادل نظر در خصوص گسترش فعالیت‏‏های درمانی در عرصه بین المللی پرداخت.

در ابتدای این دیدار کریمی، توضیحاتی پیرامون موسسه صلح زیبا و فعالیت ‎ های آن در زمینه ‎‎ های مختلف از جمله حمایت ‎ های درمانی ارائه کرد و از اعلام آمادگی این موسسه برای گسترش فعالیت ‎‎ ها در خصوص اعزام پزشک و توریسم ‎ درمانی خبر داد.

«میرمسعود حسینیان» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی نیز با بیان این که سفر عتبات دانشجویی می‌تواند شروع ارتباط بین دانشجویان دو کشور و به اشتراک‎گذاری علوم مختلف به خصوص رشته‏‎های پزشکی باشد، افزود: کشور عراق به خدمات درمانی به خصوص رشته‎هایی همچون زنان، ارتوپدی، انکولوژی و قلب شدیداً نیازمند است.

وی همچنین بیان کرد: باید زمینه‎ های حضور مهمان‏‎های عراقی که نیاز به درمان در ایران را دارند، در کشور ایجاد شود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از اقدامات همه ‎ جانبه موسسه حقوق بشر صلح زیبا در زمینه حقوق بشر و عرصه سیاست خارجی، ابراز امیدواری کرد که بتوان مردم عراق را در زمینه توریسم درمانی با کمک ‎ های این موسسه در بیمارستان ‎ های خوب ایران و بالاخص در استان یزد یاری کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار