نخستین جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز، به کوشش ناحیه مقاومت بسیج و اداره ورزش و جوانان در شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 14 February 2019

علیرضا محمدی خرم دشتی  اعلام کرد: به همت اداره ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت بسیج مهریز و با همکاری اداره بهزیستی و آموزش و پرورش این شهرستان، اولین جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز با حضور ۱۰۰ نفر از نونهالان مهدهای کودک و دانش آموزان پیش دبستانی مهریز برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای برتر بین سنین پنج تا هفت سال برگزار گردید و نفرات برگزیده در این جشنواره برای تمرین های حرفه ای معرفی می شوند و در حال حاضر عرفان پلویی هفت ساله ملی پوش مهریزی است و امیدواریم با برگزاری این جشنواره، سال بعد ۲ تنیس باز حرفه ای نونهال مهریزی در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه مجموعه ورزشی شهید محصل در کنار اداره ورزش و جوانان قرار دارد و مجموعه کاملی از زمین چمن، زمین فوتبال ساحلی، سالن کشتی و دیگر امکانات لازم در این مکان مستقر است مسابقات در این مکان برگزار می‌گردد.

محمدی با قدردانی از زحمات کادر هیئت ورزشی تنیس روی میز تأکید کرد: هیئت تنیس روی میز، یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی مهریز است و به دلیل کادر متخصص و حرفه‌ای، وجود زیرساخت‌های لازم و نیز تأمین هزینه‌ها برای ۲ سال پیاپی میزبان المپیاد استانی دارالعباده در رشته تنیس روی میز هستیم.

وی بابیان اینکه مهریز، قطب ورزش تنیس روی میز در استان است اظهار داشت: امیدواریم پس از برگزاری این جشنواره، در دیگر رشته‌های ورزشی پایه نیز شاهد حضور نونهالان و درخشش آنان باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز همچنین متذکر شد: فرهنگ‌سازی برای ترویج ورزش در بین مردم و در اولویت قرار گرفتن این موضوع در سبد نیازهای خانواده‌ها می‌تواند درعین‌حال که موجب سلامتی و سرزندگی خانواده‌ها و کسب افتخارات متعدد برای شهرستان شود در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز اثرگذار باشد.

گفتنی است؛ ۱۲۰ نفر ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در خانه تنیس شهرستان مهریز فعالیت می‌کنند و موفق به کسب رتبه ها و مقام های استانی و کشوری شده اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار