نایب رئیس کمیسیون امید مجلس:
یزد ـ نایب رئیس کمیسیون امید مجلس گفت: جا دارد سران کشورهایی که به بهانه مبارزه با تروریسم در قالب اجلاس ورشو گردهم آمده اند، حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کنند.
کد خبر: ۷۱۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 14 February 2019

محمدرضا تابش در تماس تلفنی با تنی چند از نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان، با محکومیت حادثه تروریستی امروز در آن استان، مراتب تسلیت و ابراز همدردی خویش و مردم استان یزد با خانواده های داغدار را اعلام کرد.

وی، حرکت بزدلانه تروریست های تکفیری را به نوعی انتقام از ملت شریف ایران به ویژه مرزداران غیور سیستانی و بلوچستانی دانست که در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده خویش وحدت ملت - حاکمیت را در دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی متجلی ساختند و به دشمنان و بدخواهان این انقلاب و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله روهای زبون آنها در منطقه که از آبشخور آنها ترور و تحریم و توطئه علیه ملت غیور ایران شکل می گیرد پیام دادند که همه ایران متحد در مقابل توطئه های آنان خواهند ایستاد و از اقتدار و عزت میهن تمام قد، دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: حادثه تروریستی اخیر بار دیگر عمق کینه دشمن را نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزداران غیور این سرزمین نشان داد.

تابش بیان کرد: اکنون که تروریست های جنایتکار بار دیگر مردم‌ مظلوم ایران اسلامی را که در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارند، نشانه رفته اند جا دارد سران کشورهایی که به بهانه مبارزه با تروریسم و برقراری صلح و امنیت در اجلاس ورشو گرد آمده‌اند این حادثه را محکوم و صف خویش را از مسببان اصلی اینگونه حرکت های کور و آمران و عاملان کشتار مردم که تدارک این کنفرانس را دیده اند و با تامین مالی و تدارکاتی آن در پی اجرای توطئه ای جدید علیه ایران اسلامی هستند، جدا کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه تلخ تروریستی گفت: روح شهدای والامقام این حادثه با اولیا و معصومین محشور و عزت و عظمت ملت پرافتخار و کشور عزیزمان روزافزون باد.

به گزارش مهر، حادثه تروریستی عصر امروز در استان سیستان و بلوچستان منجر به شهادت و جراحت تعدادی از پاسداران و هموطنان شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار