به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، جشنواره غذا و آثار هنری دانش آموزان با حضور فرماندار و رئیس آموزش و پرورش میبد در دبیرستان قدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 14 February 2019

فرماندار میبد در حاشیه برگزاری این جشنواره و در جمع دانش آموزان و مربیان این مدرسه اظهار داشت : آینده مملکت در دستان دانش آموزان است که در حال حاضر در دامان خانواده و در مکتب مربیان ، مدیران و معلمین دلسوز پرورش می یابند و در آینده یک فرد تحصیل کرده با کسوت معلم یا دکتر و یا مهندس و یا هر شغل دیگر به جامعه خدمت خواهند کرد.
حسین فلاح خطاب به دانش آموزان افزود : شما در آینده می توانید یک خانم خانه دار تحصیلکرده با فراگیری انواع مهارت ها باشید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:عقلانیت یک ویژگی خوبی است که علم در کنار آن معنا پیدا می کند و باید در مدارس به پرورش آن در دانش آموزان توجه شود و دانش آموزان به داشتن عقلانیت در رفتار خود عنایت داشته باشند.
فرماندار میبد با تقدیر از پیشینه خوب دبیرستان قدس در زمینه پیشرفت های علمی و هنری و نیز آثار خوبی که به ویژه در زمینه آب در نمایشگاه ارائه شده بود ، در توصیه به دختران دانش آموز گفت : شما باید هنر را در کنار علم فرا گرفته سعی کنید در حوزه های مختلف به ویژه آشپزی که به عنوان یک مهارت مهم برای دختران محسوب می شود کسب تجربه و مهارت کنید.
رئیس آموزش و پرورش میبد نیز با تشکر از تلاش در جهت کسب مهارت توسط دانش آموزان، آثار ارائه شده توسط دانش آموزان در زمینه آب که موضوع مهمی در جامعه است را ستود.
محسن موحدی فرد به دانش آموزان توصیه کرد در کنار آموختن علم مهارت زندگی را بیاموزند و لازم است مربیان نیز نسبت به ایجاد مهارت در دانش آموزان توجه داشته باشند.
زهرا بحری مدیر دبیرستان قدس برگزاری این جشنواره را برای تشکر از تلاش های دانش آموزان دبیرستان که علاوه بر این که درسخوان هستند از مهارت بسیار بالای زندگی نیز برخودار می باشند عنوان کرد.
به گفته کبری دهقان معاون پرورشی دبیرستان قدس این جشنواره با به نمایش گذاشتن آثاری از کارهای دستی که از بزرگترها به بچه ها رسیده ، هنری و خوراکی و نیز برگزاری مراسمی با شکوه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب در جهت سوق دادن دانش آموزان به کسب مهارت در کنار علم برای کمک به اقتصاد خانواده و جلوگیری از پرداختن دانش آموزان به کارهای فرعی اجرا شد.
زهرا فلاح و معصومه معلاوی دو دانش آموز این دبیرستان با همکاری دیگر دوستانشان با توجه به کمبود آب و هدر رفتن آن و نیز مصرف بالای آب توسط کارخانه ها ونیز در بخش کشاورزی به درست مصرف کردن آب با ارائه دانستنیها به صورت طرح ها ، پوستر ، نقاشی ، کاردستی و... درجشنواره برگزار شده عنایت ویژه ای داشتند.
هم اکنون 22 هزار دانش آموز در میبد مشغول تحصیل هستند.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار