مدیرکل سازمان مالیاتی استان اعلام کرد
مدیرکل سازمان مالیاتی یزد گفت: به منظور تسامح با تولید کنندگان و صنعتگران، 100 درصد جرائم قابل بخشودگی مالیاتی مؤدیان استان تا تاریخ 15 اسفند ، در صورت پرداخت اصل مالیات، بخشیده خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 14 February 2019

منوچهر اسدی در دیدار با رئیس خانه صنعت استان اظهار داشت: مهمترین سرمایه برای تامین درآمدهای عمومی دولت تکیه بر درآمدهای مردمی و بالاخص درآمدهای مالیاتی است.
وی افزود: با توجه به شرایط جنگ اقتصادی با تمام توان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی، صنعتی و ارایه مشوق های مالیاتی عادلانه، تلاش خواهیم کرد
میرکل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به جایگاه سازمان مالیاتی در تحقق عدالت مالیاتی و تلاش کارکنان امور مالیاتی استان در راستای تحقق برنامه های سازمانی تصریح کرد: وصول مالیات توسط این اداره کل در کنار رضایتمندی مودیان از اهمیت خاصی برخوردار است.
اسدی با اشاره به کاهش 60 درصدی رد دفاتر مالیاتی اظهار داشت: بنا داریم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از رد دفاتر پرهیز کنیم، از مؤدیان مالیاتی نیز می خواهیم ایرادهای تحریر دفاتر خود را رفع کنند.
وی با بیان اینکه در اصلاح قانون مالیات‌ها رد دفاتر کاهش یافته است، ادامه داد: از ابتدای قبول مسئولیت در استان یزد، بنا را بر این گذاشته‌ام تا رد دفاتر مؤدیان و علی الراس کردن را به حداقل ممکن برسانم.
وی همچنین با استقبال از گسترش تعاملات و زمینه های همکاری میان سازمان امور مالیاتی با خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد برای کمک در رفع مشکلات و جرائم مالیات صنایع ، قول همکاری داد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم در این جلسه با تاکید بر جلوگیری از اتلاف وقت فعالین اقتصادی در دستگاه های اجرایی استان گفت: اگر وقت یک کارآفرین در دستگاه های اجرایی گرفته نشود، می توانیم بگوییم که از کالای ایرانی حمایت کردیم.
علی اکبر کلانتر، شرایط کنونی اقتصاد را حساس توصیف کرد و با اشاره به تجربه دوران دفاع مقدس افزود: در این شرایط که با جنگ اقتصادی مواجهیم باید همه از کارآفرینان و تولید کنندگان کشور حمایت کنیم.
وی اضافه کرد: امروز باید طوری عمل کنیم که یک صنعتگر و تولید کننده دغدغه ای جز پرداختن به امر تولید نداشته باشد، نباید صنعتگر وقت خود را در ادارات و برای دریافت مجوزهای مختلف و یا حل برخی معضلات سپری کند.
وی در پایان با اشاره به اینکه صنعتگران و تولید کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی در تحریم ها هستند، حمایت های بیشتر و بخشودگی 100 درصدی جرائم مالیاتی خواستار شد.
استان یزد پس از تهران در میزان بهره وری اقتصادی در بین 31 استان کشور در جایگاه دوم قرار دارد.
سه هزار و 700 پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی 80 هزار میلیارد ریال و با حدود 100 هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد.
این استان در حالی که 1.1 درصد جمعیت کشور را داراست ولی به لحاظ تولید صنعتی 4.4 درصد سهم تولید این بخش را دارد.
یزد به عنوان چهارمین استان صنعتی ، دومین استان معدنی شناخته می شود که در تولید محصولات کاشی و سرامیک رتبه نخست ، محصولات نساجی ایران با 25 درصد تولید جایگاه دوم و تولید فولاد در جایگاه سوم را دارد.
برپایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در آبان ماه سال 1395، استان یزد یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار