شهردار بافق گفت: تمام کارکنان پیمانکاری شامل کارکنان فضای سبز، خدمات نظافت شهری و حفاظت فیزیکی شهرداری بافق قبل از پایان سال زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۱۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 14 February 2019

سید علی نوروز زاده شهردار بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عیدی کارکنان شهرداری در آستانه سال جدید گفت: تمام کارکنان پیمانکاری شامل کارکنان فضای سبز، خدمات نظافت شهری و حفاظت فیزیکی شهرداری بافق قبل از پایان سال زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

وی به افزایش سرانه فضای سبز شهری اشاره و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و صرف بخش مهمی از اعتبار تخصیصی، فضای سبز شهری از سرانه ۴٫۵ متر به ۹٫۵ متر مربع افزایش یافته و در آینده شاهد توسعه و پیشرفت در این حوزه خواهیم بود.

نوروز زاده ایجاد بلوار، ساخت پارک، کشت نهال گل و گیاه و درختچه در فضا‌های خالی و جدا سازی آب شرب از فضای سبز را از مهمترین عامل افزایش این سرانه برشمرد.

وی همچنین بر آورد هزینه ساخت باغ ایرانی را نیز با نرخ سال گذشته ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و با بیان اینکه قرارداد هزینه به یکباره منعقد نخواهد شد ادامه داد: برای توسعه گردشگری نیاز به فضای مسقف داریم که باغ ایرانی با دارا بودن حمام، سالن نمایش، کتابخانه، موزه بازارچه، باغ بانوان در گسترش صنعت گردشگری شهرستان بافق موثر است.

تاسیس مجتمع تجاری در بافق در آینده نزدیک
نوروز زاده همچنین از تاسیس مجتمع تجاری در حاشیه خیابان وحشی بافقی با همکاری بخش خصوصی تا پایان سالجاری خبرداد و افزود: حدود ۵۰۰ متر پارکینگ برای این مجموعه به صورت مسقف پیش بینی شده و فضای سرپوشیده، خدمات رسانی فوری،۴۰واحد تجاری مجهز و فضای باز، برخی دیگر از امکانات و تجهیزات این مجتمع است.

شهردار بافق جمع در آمد شهرداری بافق را در سال گذشته ۳۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال جاری با توجه به افزایش قیمت‌ها درآمد شهرداری کاهش قابل ملاحظه‌ای دارد.

نوروز زاده با اشاره به اینکه شهرداری‌ها مکلف هستند ۴۰درصد درآمد‌های خود را صرف هزینه‌های عمرانی کنند تصریح کرد: شهرداری بافق بیش از ۸۰ درصد درآمد را در حوزه عمران شهری هزینه کرده است.

لزوم پرداخت ۲درصد عوارض فروش از سوی بسیاری از معادن شهرستان، تعدیل قیمت‌ها به علت بازارچه میوه و تره بار و استقبال کم شهروندان نسبت به جایگاه سی ان جی از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار