پیکارهای هندبال قهرمانی خردسالان منطقه 6 باشگاه های کشور روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهید چمران تفت آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 13 February 2019

در این رقابت ها تیم های سیب سوران زاهدان، زرند کرمان، نماینده خراسان جنوبی، سنگ آهن بافق و هیات هندبال تفت حضور دارند.
مسابقات به مدت 2 روز به میزبابی هیات هندبال تفت پیگیری و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی رقابت ها را کسب می کنند.
در دیدار افتتاحیه که با حضور جمعی از مسئولان و هواداران برگزار شد تیم تفت موفق شد حریف خود تیم سیب سوران زاهدان را با نتیجه 16 بر 9 شکست دهد.
به گفته رئیس هیات هندبال استان یزد همچنین مرحله نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال قهرمانی باشگاه های کشور از 27 بهمن ماه 1397 به مدت سه روز در سالن عدالت یزد برگزار می شود.
ابوالفضل خوشنویس اظهار داشت: این رقابت ها با حضور تیم های زغال سنگ طبس، کیمیا کاشت کردستان، پیشگامان یزد و هیات ماهشهر به صورت دوره ای و مجتمع برگزار می شود.
وی ادامه داد: در پایان مسابقات تیم های اول و دوم مجوز حضور در رقابت های هندبال لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور در سال 1398 را کسب می کنند.
رئیس هیات هندبال یزد با اشاره به استعداد باشگاه های استان، ابراز امیدواری کرد شاهد درخشش تیم پیشگامان در این دوره از مسابقات باشیم .
خوشنویس گفت: تاکنون افزون بر 2 هزار نفر در رده های مختلف سنی در این رشته جذب و سازماندهی شده و زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
مسابقات هندبال خردسالان در مجموع در کشور در 6 گروه برگزار می شود.
مرکز شهرستان تفت در 20 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار