رئیس پلیس آگاهی استان یزد خبر داد:
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارقان منزل و کشف ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 13 February 2019

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان یزد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار گارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با توجه به اینکه متهمین در بازجویی‌های پلیسی به ۲۶ فقره سرقت منزل به روش دیوار روی در شهرستان یزد اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقین تعدادی اموال مسروقه کشف شد و سه نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست نکات ایمنی لازم را به خصوص هنگام خروج از منزل رعایت کنند و در صورت خروج طولانی مدت از منزل و رفتن به مسافرت، همسایه‌ها را در جریان قرار دهند و ساختمان را به تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین مداربسته ایمن سازند و بلافاصله پس از وقوع سرقت مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
یادمان باشد که اول از همه، قفل باید ضد دیلم باشه که ورود سارقین را از طریق درب آپارتمان تحت هر شرایطی و بدون هیچ اما و اگر غیر ممکن کنه.

دوم اینکه باید مقابل بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو حفاظ ضد دیلم نصب باشه که ورود سارقین از طریق تمام روشهای تخریبی غیر از برش را غیر ممکن کنه.

سوم اینکه، برای اینکه مطمن باشیم قفل و حفاظی که به ما معرفی میکنند واقعا ضد دیلم هست، باید به ما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنند و در غیر این صورت باید سراغ یک فروشنده دیگه بریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
چه فایده
نیروی های جان برکف انتظامی و نظامی از جان خودش در برابر دزدان و غارتگران برای حفظ امنیت مردم عزیز ایران می گذرند ولی صد افسوس از ضعف قوه قضائیه ذره ای قدردان زحمات این جان برکفان نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار