مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: به علت بارش برف و باران بیشتر جاده های استان لغزنده است رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند.
کد خبر: ۷۱۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 12 February 2019

علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: به علت بارش برف و باران بیشتر جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت مقررات راهنمایی ، رانندگی کنند.

وی افزود: ۳۲۰ راهدار با بهره گیری از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان به ویژه در گردنه‌ها مستقر هستند.

علیخانی گفت: راهداران در قالب اکیپ‌های امدادی در ۱۷ نقطه از مناطق صعب العبور و راهدارخانه‌های استان، کار خدمت رسانی به مردم و مسافران را در محور‌های استان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بارندگی های دوشب گذشته در استان گفت: تاکنون این بارش ها خسارت‌ی نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: تمام نیرو‌های خدمات رسان نهاد‌های مختلف استان از جمله شهرداری ها، راهداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و غیره در شهرستان‌های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، مهریز، تفت، بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه در حال آماده باش هستند.

وی از رانندگان خواست قبل از سفر با اطمینان از خودرو مورد استفاده، وسایل ایمنی کافی، لوازم گرمایشی و نیز زنجیر چرخ خودرو به همراه داشته باشند.

علیخانی گفت: رانندگان قبل از حرکت هم از وضعیت جاده‌های استان اطلاع کسب کنند و از سفرهای غیر ضروری به خصوص به طرف روستاها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار