مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: بیش از دویست نفر از گردشگران خارجی در جشن ۴۰ سالگی انقلاب در یزد شرکت کردند.
کد خبر: ۷۱۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 12 February 2019

سید مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۲۵۰ گردشگر خارجی با حضور در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امیر چخماق، ایستادگی، مقاومت، اتحاد، همدلی و همزبانی مردم ایران در این روز را به نظاره نشستند.

وی افزود: امسال گردشگران خارجی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و همچون سال‌های گذشته در جایگاه ویژه مستقر شدند و اتحاد وهمدلی مردم ایران را به تصویر کشیدند.

فاطمی ادامه داد: راهنمایان مسلط به زبان انگلیسی در جمع گردشگران به سئوالات آن‌ها پاسخ دادند تا آن‌ها بتوانند سفیران خوبی برای انتقال ویژگی‌های این جشن بزرگ ملی در کشور‌های خود باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این حرکت فرهنگی در پنج سال گذشته با همکاری میراث فرهنگی و دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران انجام شد و امسال نیز با توجه به ۴۰ سالگی انقلاب، جشن انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار