سخنران راهپیمایی 22 بهمن اردکان:
سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولین گفت: نقطه قوت جامعه ما وحدت و پیوستگی امت و امامت جامعه است.
کد خبر: ۷۱۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 12 February 2019

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین، روز دوشنبه در جمع مردم اردکان ضمن تبریک فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان می‌خواستند که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن نگیرد.

وی از مردم شهرستان اردکان به‌عنوان مردم بصیر و آگاه یادکرد که امروز با این شور و شکوه در مراسم راهپیمایی شرکت کردند و افزود: شما به همه دنیا ثابت کردید که ما انقلابمان را می‌شناسیم، انقلاب را دوست داریم، انقلاب را از خود می‌دانیم و برای این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای پاسداری از امر ولایت و رهبری از هیچ‌گونه جان‌فشانی دریغ نخواهیم کرد.

امام‌جمعه بندر انزلی گفت: ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر کشور این‌چنین باشکوه برگزار کردیم که چهل سال توطئه، چهل سال شرارت، چهل سال تجزیه‌طلبی و تحمیل جنگ نابرابر، ایجاد تحریم‌های گسترده در طول چهل سال علیه این ملت، اقدامات تروریستی، فتنه‌گری که دشمنان در این مدت انجام دادند برای اینکه انقلاب چهلمین سال خودش را نبیند و نتواند استمرار پیدا کند اما به فضل پروردگار متعال و همت مردم ما این نظام اسلامی به سیر و حرکت خود ادامه داد.

وی اظهار داشت: امروز کشور ما به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی به دست آورده است. بسیاری از پیشرفت‌هایی که چشم دنیا را خیره کرده است. امروز دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در ابعاد مختلف علمی، علوم و فنون، دفاعی، موشکی، هوافضا، دریایی، کشاورزی، پزشکی و در جمیع امور پیشرفت‌های خوبی داشته است.

شمس‌الدین گفت: در برخی از مسائل ما در دنیا اولین هستیم و در بعضی از دستاوردها رتبه‌های بالایی در دنیاداریم. یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی ما عبارت از امنیت و اقتداری است که امروز دارد. علیرغم همه آشوب‌ها، درگیری‌ها و گروه‌های تروریستی که دشمنان در اطراف کشور ما مستقر کرده‌اند که امنیت و آرامش ما را تهدید کنند نه‌تنها نتوانستند در جامعه ما ناامنی ایجاد کنند بلکه با دست توانمند نیروهای نظامی، سپاه و بسیج و نیروهای مردمی در سوریه و عراق تروریست‌ها را سرکوب کردیم.

وی افزود: اقتدار نظام اسلامی به‌عنوان اولین قدرت در منطقه موجب نگرانی دشمن شده است. امروز جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی چهارمین قدرت دنیاست و همگان و حتی دشمنان به آن اعتراف می‌کنند. این دستاورد کمی نیست. آنچه در دوره طاغوت در کشور می‌گذشت باید بازخوانی شود و مقایسه شود تا بدانیم این نظام مقدس جمهوری اسلامی چه خدماتی برای مردم، جهان اسلام و بشریت داشته و دارد.

امام‌جمعه بندر انزلی گفت: باید بدانیم که دشمنان ما از توطئه و مقابله و حتی براندازی نظام اسلامی دست بر نخواهند داشت. آن‌ها به‌صراحت اعلام کرده‌اند که می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند. دشمن از هدف خود منصرف نمی‌شود و روش‌های خود را تغییر می‌دهد. ما باید آگاه و هوشیار باشیم و بدانیم که دشمنان درصدد ضربه زدن به‌نظام اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: آخرین حربه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، جنگ اقتصادی در کنار جنگ روانی برای اثرگذاری بر جامعه ماست. دشمن در رسانه‌های خود به‌شدت برعلیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کنند و این نظام را ناکارآمد و ناموفق می‌نامند. مردم ما باید هوشیار باشند و بدانند که این تبلیغات سوء دشمنان برای این است که اعتماد مردم به مسئولین و نظام اسلامی را خدشه‌دار کنند.

شمس‌الدین گفت: تمام این دستاوردهایی که علیرغم این‌همه توطئه و شرارت دشمنان به دست آورده‌ایم مرهون اتحاد و پیوستگی مردم باهم و تبعیت از رهبری در نظام اسلامی بوده و هست. اطاعت از رهبری در جامعه اسلامی موجب انسجام مردم، وحدت و انتظام امور در جامعه است. ما امروز بعد از تجربه چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی نباید فراموش کنیم که نقطه قوت جامعه ما وحدت و پیوستگی امت و امامت جامعه است و دشمن هم به این نتیجه رسیده است که اگر بخواهد در این کشور موفق بشود بیاید پیوند بین مردم و رهبری را از بین ببرد و مردم را نسبت به‌نظام اسلامی و نسبت به ولایت‌فقیه بی‌اعتماد کند.

وی گفت: این شایعه‌پراکنی‌ها و جنگ روانی برای این است که در کنار فشار اقتصادی و تنگناهای معیشتی، مردم ما به چنین نتیجه‌ای برسند و از حمایت نظام اسلامی و رهبری دست‌بردارند. آنچه از اول انقلاب تا امروز ما را در برابر توطئه دشمنان موفق و پیروز کرده است اتحاد و انسجام مردم، مسئولین، همه اقشار، گروه‌ها و جریانات سیاسی حول محور رهبری و امامت جامعه است.

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن اردکان اظهار داشت: در مقاطع مختلف انقلاب دیده‌ایم هرجایی که مردم فرمان امامت جامعه را به گوش جان خریده‌اند پیروز شدند. در دفاع مقدس همه دنیا در برابر کشور ما قرار گرفتند با محدودیت‌های زیادی که در تأمین نیازهای تسلیحاتی داشتیم آن چیزی که جبهه‌ها را حفظ کرد و موجب شد که در تاریخ در چنین جنگ نابرابری حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن درنیاید تبعیت مردم از امامت جامعه بود. همیشه تبعیت مردم از رهبری راهگشا و پیروزی‌آفرین است.

وی گفت: در سال‌های اخیر نیز علیرغم همه توطئه‌های دشمن آن چیزی که توانسته است انقلاب را حفظ کند و از همه گرفتاری‌ها و مشکلات عبور بدهد فرامین و رهنمودهای رهبری و تبعیت مردم است. در فتنه‌هایی که بود این را به‌وضوح دیده‌ایم. اگرچه این فتنه‌ها آسیبی برای کشور است اما ملت ما را آبدیده کرد. اینکه مقام معظم رهبری هشدار دادند که مراقب فتنه 98 باشید برای این است که آگاهی و تبعیت و هوشیاری در مردم از بین نرود. دشمن مترصد است که در بین مردم و رهبری فاصله بیندازد.

امام‌جمعه بندر انزلی در پایان گفت: امروز اگر ما در کشور مشکلات معیشتی سختی برای مردم وجود دارد معلول عدم توجه بعضی از مسئولین به فرمایشات رهبری است. مقام معظم رهبری سال‌هاست که توصیه کرده‌اند و تأکید کردند که اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرید و اقتصاد کشور را مستقل کنید و چشم به دست بیگانگان نداشته باشید متأسفانه بعضی‌ها تعلل کردند و نتیجه آن سختی برای مردم در امور معیشتی است. قطعاً این مشکلات نیز با صبر مردم و با مدیریت مسئولین کشور و با چاره‌اندیشی دلسوزان نظام اسلامی و قوای مختلف کشور برطرف خواهد شد و انقلاب اسلامی ما در جمیع امور در جهان سرافراز خواهد ماند و دشمنان ما نیز نابود خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار