‍ فرماندار بافق در پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۱۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 12 February 2019

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در پیامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است.

بسمه تعالی

در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر شهرستان بافق همگام با سراسر کشور به خود بالید و با خلق حماسه‌ای ماندگار، خون تازه‌ای بر پیکر پر برکت انقلاب اسلامی تزریق نمود و مردم این خطه، پنجمین دهه از انقلاب اسلامی را با شکوه خاصی آغاز کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که با حوادث و فراز و نشیب‌های ۴۰ ساله، پیوند آن‌ها با ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی مستحکم‌تر و ایستادگی در حفظ آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، هر سال عمیق‌تر از سال قبل می‌شود و هیچ چیز نمی‌تواند کوچکترین خللی بر این پیوند وارد نماید.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم از حضور آگاهانه و حماسی یکایک مردم ولایتمدار و شهید پرور بافق و روستا‌های تابعه شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با حضوری گسترده‌تر از سال‌های قبل، نشان دادید با افتخار به گذشته و امید به آینده به آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر از همیشه گام بر می‌دارید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار