قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور تأکید کرد:
قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به ایجاد وحدت و همبستگی برای توسعه بیش از پیش کشور، گفت: دفاع از حقوق ملی در عرصه‌های بین المللی مطالبه جدی ملت مسلمان ایران از مسئولان است.
کد خبر: ۷۱۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹ 12 February 2019

حجت الاسلام و المسلمین«حبیب‌الله غفوری» در تجمع راهپیمایی یوم الله 22 بهمن چهل سالگی انقلاب اسلامی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی و ولایی است، اظهار کرد: ملت آگاه و مومن ایران اسلامی با قیام خود به جهانیان ثابت کردند که زمینه ساز ظهور مقدس امام زمان هستند.

وی قیام و نهضت عاشورا را ملاک ایجاد انقلاب اسلامی دانست و افزود: مومنان در جامعه اسلامی با بصیرت همیشه در مقابل ظلم ایستادگی و تابع ارزش‌های الهی هستند.

قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ادامه با اشاره به شرایط نابسامان ایران اسلامی در دوران طاغوت، گفت: اقتصادی بهم ریخته، فرهنگی مبتذل و وابستگی 100 درصدی به غرب نتیجه حاکمیت رژیم طاغوت بر ملت مسلمان ایران اسلامی بود.

غفوری با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران و ارزش‌های دینی انقلاب، تصریح کرد: وحدت و همبستگی ملت ایران یکی از مهمترین نیازهای توسعه کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

این مسئول ولایت مداری و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را از دیگر ضرورت های اجرایی برای پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: مسئولان، دست اندرکاران و تمام قوا باید با تلاش و پشتکار بیش از پیش حضور مردم را ارج نهند و تمام تلاش خود را برای حمایت و رفع نیاز آنها بکار گیرند.

قائم مقام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب، خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند که مردم از مدیران زحمتکش که برای رفع نیاز ملت تلاش کردند حمایت و خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای ساماندهی وضع معیشت هستند.

وی دفاع از حقوق ملی در عرصه‌های بین المللی را از جمله مهمترین مطالبات ملت مسلمان ایران از مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: وحدت ملت و دولت مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار