استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب، نماد وحدت و انسجام ملی و اقتدار ایران اسلامی در برابر جهانیان است.
کد خبر: ۷۱۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 10 February 2019

استاندار یزد در پیامی از مردم ولایتمدار یزد دعوت کردم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پر شور داشته باشند، در متن این پیام آمده است؛

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

در این میان، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، به ویژه در سال بلوغ انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب، نمادی روشن و پیامی محکم است که می‌تواند به عالی‌ترین شکل، همایشی عظیم از وحدت، همبستگی، اقتدار و انسجام ملی ملت شجاع ایران اسلامی را در برابر دید جهانیان به نمایش گذارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، از آحاد مردم عزیز و شریف دارالعباده استان یزد دعوت می‌نمایم تا همگام با سایر ایرانیان در سراسر این مرز و بوم مقدس، بار دیگر در صفوفی به هم فشرده و با گام‌هایی استوار، حضوری باشکوه در راهپیمایی مردمی و دشمن‌شکن یوم‌الله ٢٢ بهمن داشته و با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کنند. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار